Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:28:09 GMT

استانداربوشهر: شهیدان متعلق به گروه خاصی نیستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۸۴۷۴

استانداربوشهر: شهیدان متعلق به گروه خاصی نیستند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: شهیدان گلچینی از جوانان این آب و خاک و مربوط به همه جامعه و وابسته به گروه و قشرخاصی نیستند که جریانی بخواهد آنها را مصادره کند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در آئین گرامیداشت 22 اسفند روز شهید افزود: شهیدان با نثارجان خود امنیت، عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند که همواره باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همه باید بدانیم هرآنچه داریم متعلق به شهداست و نباید از آرمان ها و هدف آنانی که جان خود را نثار این آب و خاک کردند غافل شد.
گراوند گفت: امنیت، پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی کشورمرهون خون شهداست و غفلت از یاد، خاطره و راه آنان منجر به از داست دادن خیلی از داشته هایمان می شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر نیز گفت: این استان 2هزار و121شهید، شش هزارو 435 جانباز، 435 آزاده و 153 مفقود الاثر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
حجت الاسلام ابراهیم تشکری با اشاره به اجرای 300 برنامه به مناسبت روز گرامیداشت شهید و شهادت افزود: اجرای طرح هر شهید یک درخت، تجلیل از خانواده شهدا و افتتاح قطعه ایثارگران و صالحین ویژه والدین شهدا با زیربنای یکهزار مترمربع با پنج میلیارد ریال اعتبار و رونمایی از پنج کتاب از جمله این برنامه هاست.
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر نیزگفت: همزمان با 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید کتاب های 'ایثار و شهادت درآیات و روایات'، 'کتاب شناسی شهید و شهادت'، 'فرهنگ اعلام شهدای استان'، 'جلد نخست وصینامه شهدا' 21 کتاب به صورت کلید واژه ای حاوی پیامهای ارغوانی شهدا چاپ و رونمایی می شود.
سید محسن موسوی افزود: 250 کتاب در حوزه ایثار و شهادت با مشارکت دستگاههای فرهنگی در استان بوشهر به چاپ رسیده است.
6047/6045**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در پیامی شهادت افتخارآمیز مدافع حرم اهل بیت(ع)، دانشجوی شهید والامقام بهروز واحدی، نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ را تسلیت گفت.

در متن پیام رضاپور آمده است: خانواده معظم دانشجوی شهید والامقام بهروز واحدی شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاورمردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت کردند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.

در این پیام اضافه شده است: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی بر این حقیقت است که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار به‌زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد، چراکه خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر عنوان شده است: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید. 
 
در این پیام مطرح شده است: اینجانب شهادت افتخارآمیز مدافع حرم اهل بیت (علیهم‌السلام)، سرباز سرافراز ولایت، دانشجوی شهید والامقام بهروز واحدی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، همرزمان، خانواده معزز و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهدا(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌‌کنم.

به گزارش آنا، دانشجو پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیرو‌های سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) و حضرت زینب کبری(س) و دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر بامداد سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی