Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، شعبه خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، دکتر رضا شاهین فر، سرپرست این نهاد اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشاوره و مناظره راهبردی برای بیدار کردن عقل جمعی است که مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید کرده‌اند در این راستا جهاددانشگاهی برای تحقق این فرمایش و همچنین با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو،  زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی با طرح‌ریزی مسابقات ملی مناظره به این امر ورود یافت.

وی  آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند را از دیگر اهدف برگزاری مسابقات ملی متاظره دانشجویان ایران عنوان کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا ۲۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های استان و دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اقدام کنند.

شاهین فر گفت: علاقه‌مندان به مسابقات مناظره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب‌سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IRمراجعه کنند همچنین شماره تماس ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۴۲ پاسخگوی سوالات دانشجویان در این خصوص است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: براساس تقویم اجرایی، مرحله استانی در نیمه دوم اردیبهشت ۹۷، مرحله منطقه‌ای در مهر سال آینده و مرحله کشوری مسابقات نیز آذرماه سال آینده برگزار می‌شود.

شاهین فر ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای همه تیم‌های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند جوایزی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران بیش از 400 تیم شرکت کردند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد

معاون آب منطقه‌ای خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سهم سدهای استان از بارش اخیر ناچیز بوده است، گفت: میزان ذخیره آب به نسبت مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای خراسان شمالی، وحید واسطه اظهار کرد: بارندگی اخیر در این استان تأثیر چندانی بر ذخایر سدها نداشته و در مجموع ۵۱۰ هزار متر مکعب آب وارد سدهای استان شده است.

وی افزود: بیشتر روان‌آب ایجاد شده بر اثر بارندگی در مناطق خارج از حوضه آبریز سدها بود و در سایر بخش‌ها نیز بارندگی روی داده در استان به صورت ملایم بوده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با وجود بارش‌های بهاره در استان، میزان بارندگی از ابتدای سال آبی تا کنون بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های شرکت آب منطقه‌ای، حدود ۲۱۰ میلی‌متر بوده که در مقایسه با بارندگی میانگین بلند مدت استان که حدود ۲۲۰ میلی‌متر بوده، حدود ۴ درصد کمتر است.

واسطه ادامه داد: بارندگی‌ها از ابتدای سال جاری رشد مناسبی نسبت سال قبل داشته که در حوزه نیاز اراضی کشاورزی استان مؤثر بوده است.

وی با اشاره به شرایط نامساعد ذخایر سدهای استان با توجه به کم بارشی طی چند سال اخیر، تصریح کرد: در شرایط کنونی ۲۲ درصد حجم مخازن سدهای استان آب دارد و ۷۸ درصد این مخازن خالی است.

وی تصریح کرد: این مقدار ذخیره آب در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته نیز کمتر است که این شرایط، ضرورت توجه بیشتر به مدیریت مصرف را خاطرنشان می‌سازد.

کد خبر 751183

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان