Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مالکان اظهار کردند: طرح عمران شهری 55 متری اراک 15 سال است که بلاتکلیف مانده و نیاز است که تصمیم اساسی برای آن گرفته شود.
آنان افزودند: مالکان محدوده طرح 55 متری اراک امکان خرید و فروش و هر اقدام عمرانی در این محدوده را ندارند و تداوم این شرایط برای آنان امکان پذیر نیست.
این مالکان گفتند: حریم طرح 55 متری اراک در بافت قدیم این کلانشهر واقع شده است و با توجه به اینکه مجوز بازسازی و تعمیرات در محدوده طرح مذکور داده نمی شود، مداخله تیم مدیریتی استان مرکزی در راستای تعیین تکلیف آن ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است استاندار مرکزی روز چهارشنبه در نشستی با مالکان طرح 55 متری اراک به خواسته آنان رسیدگی کند.
طرح 55 متری اراک با هدف روان سازی ترافیک و ایجاد روند تکمیل شبکه معابر شهری از سال 81 پیش بینی و توسط شورای عالی شهرسازی و معماری کشور مصوب و ابلاغ شد.
بر اساس مختصات این طرح تملک 218 پلاک به شعاع 2 کیلومتری از میدان ولی عصر(عج) تا خیابان میرزای شیرازی در دستور کار بود که با گذشت بیش از 15 سال هنوز اجرایی نشده است.
در کلانشهر اراک بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بر راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علی گودرزی زاده پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه با پارلمان کودک اظهار کرد: کتابخانه سیار فعلی این نهاد در طول هفته در پنج روستا خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: در روزهای جمعه و مناسبت‌هایی که وجود دارد، کتابخانه سیار در بخش‌های مختلف شهر در حال خدمت رسانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بر راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک تاکید کرد.

گودرزی زاده افزود: کتابخانه سیار در قالب یک خودرو مینی‌بوس جوابگوی نیاز شهروندان کلان‌شهر اراک با این وسعت و جمعیت نیست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات پارلمان کودک استفاده از کتابخانه‌های سیار است، این کتابخانه‌ها می‌تواند در مناطق محروم و در شهر و در حاشیه شهرها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کننده باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به نقشی که این کتابخانه‌ها می‌تواند در کارهای فرهنگی ایفا کند از شهردار اراک و اعضای شورا که دغدغه این مهم را دارند، درخواست داریم یک خودرویی در اختیار این نهاد قرار گیرد تا با مناسب سازی به صورت کتابخانه سیار در خدمت همشهریان باشد.

گودرزی زاده ادامه داد: در خصوص مطالبه شورای کودکان برای ایستگاه مطالعه هم، هم اینک در کتابخانه‌ها ایستگاه مطالعه وجود دارد.

وی گفت: با توجه به مطالبه برای ایجاد ایستگاه مطالعه در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی این آمادگی وجود دارد که کتاب‌هایی در این محل‌ها قرار داده شود تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اظهار کرد: یک درخواست و مطالبه وجود دارد مبنی بر اختصاص کتابخانه‌های مادر و کودک در پارک‌ها و مراکز تفریحی که امید می‌رود با در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز، این نهاد را در خدمت رسانی بهتر به شهروندان یاری کنیم.

گودرزی زاده ادامه داد: این خدمت رسانی تنها در حد قفسه برای کتاب نباشد، بلکه در صورت نیاز به مادران و کودکان مشاوره ارائه شود.

کد خبر 750087

دیگر خبرها

  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها