Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:24:34 GMT

توزیع 3500 تن گوشت منجمد در بازار خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۸۶۵۲

توزیع 3500 تن گوشت منجمد در بازار خراسان رضوی آغاز شد

سیداحمد دلقندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع این اقلام در نمایشگاه بهاره مشهد آغاز شده و در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و شرکت های تعاونی مصرف کارکنان و در مراکز مشخص در سطح شهرستانها نیز انجام می شود.
وی بیان کرد: اجازه توزیع هزار و 700 تن مرغ منجمد و همین میزان گوشت قرمز منجمد در بازار استان برای مصرف کنندگان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای طرح تنظیم بازار با هدف ایجاد تعادل در قیمت و بازار با توجه به افزایش میزان مصرف در این برهه انجام می شود و اجرای این طرح تا زمانی که قیمت ها به تعادل برسد، ادامه خواهد یافت.
دلقندی بیان کرد: سیاست ما ورود به بازار نیست بلکه کنترل بازار هدف اصلی اجرای این طرح و توزیع گوشت قرمز و مرغ است.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال هزار و 800 تن گوشت مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان ها توزیع شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: همچنین امسال 260 تن گوشت منجمد گوساله در استان توزیع شده است.
دلقندی اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار، هر کیلوگرم گوشت مرغ به قیمت 62 هزار ریال و گوشت منجمد گوساله 235 هزار ریال در اختیار مردم قرار می گیرد.
استان خراسان رضوی دارای حدود 6.5 میلیون نفر جمعیت است.
7496/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد