Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد گفت: درباره تخلفات مالی مناطق آزاد شنیده‌ام که پاره‌ای از آن موارد بی ارتباط با آقای بقایی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهاراتی مبنی بر اینکه 60 هزار شی گرانبها در زمان تصدی بقایی از موزه ملی خارج شده و تعدادی از دوربین‌ها نیز از کار افتاده، اظهار کرد: احمدزاده به دلیل آن که مسئولیت سازمان میراث فرهنگی را بر عهده داشته، بهتر می‌تواند نسبت به این مسئله اظهارنظری کارشناسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده به دلیل مشغله کاری فراوان در وزارت ارشاد و مرتبط نبودن با سازمان میراث فرهنگی درجریان اتفاقاتی که درآن مجموعه رخ داده نیستم .

حسینی تصریح کرد: البته انتقال معاونت‌هاى سازمان میراث فرهنگی به اصفهان و شیراز از ابتدا برایم قابل قبول نبود و جسته و گریخته اخباری مبنی بر اینکه طی این انتقال، اسناد و اشیای نفیس آسیب دیده‌اند، به گوش می‌رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى دولت دهم بیان کرد: درباره مناطق آزاد و تخلفات مالی در آن مجموعه خبرهایی مبنی براحضار و بازداشت بعضی مدیران کیش و مراکز دیگر شنیده‌ام که احتمالا پاره‌ای از آن موارد بی ارتباط با آقای بقایی نباشد و انتظار داریم قوه قضائیه پس ازصدور رای نهایی، روشنگری‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به سیر تحول احمدی‌نژاد از آ‌غاز دولت نهم تاکنون تأکید کرد: احمدی‌نژاد روحیه خدمتگزاری بالایی داشت و در آغاز کار در شهرداری‌ و ریاست جمهوری، خدمات گسترده‌ای ارائه داد و با به کارگیری نیروهای متدین و انقلابی، اقدامات مثبتی را انجام داد و حتی مقام معظم رهبری بارها از تلاش‌های دولت نهم و دهم تقدیر کردند.

حسینی اذعان کرد: اما به تدریج هرچه به پایان دولت دهم نزدیک می‌شدیم علائم و رفتارهایی در وی مشاهده می شد که تفاوت چشم‌گیرى با روحیه او در آغاز فعالیتش داشت.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد یادآور شد:‌ البته بعید به نظر می‌رسد که چنین تغییراتی یک شبه رخ دهد، معمولا زمینه های فکری و خصلتی کم و بیش وجود دارد و عوامل دیگر از جمله اطرافیان آن راتشدید می کنند و باعث تقویت ویژگی‌های منفی می شوند.

وی ادامه داد: حلقه خاصی که دور احمدی‌نژاد را احاطه کرد باعث بسیاری از تصمیمات ناصواب شد! نیروهایی که سالیان سال و از زمان دفاع مقدس با وی بودند کنار رفتند و همین مسئله باعث شد تا رفتارها و حالت‌های منفی در وی بروز کند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: یک نمونه ازخبط آشکاراحمدی نژاد که مایه تاسف شد، نامه مورخ ٣٠بهمن وی به مقام معظم رهبری بود که بنده در یادداشت مبسوطی به برخی ایرادات حقوقی آن اشاره کرده‌ام و قرار است که چندنفر از اعضای کابینه دولت نهم و دهم، موضعی مشخص در این‌باره اتخاذ کنند که به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) با حضور در مصلی تهران به شکل رسمی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.

در این مراسم سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه نیز حضور دارتد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۶۰ ناشر خارجی تا ۲۹ اردیبهشت دایر است.

 این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر