Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نیوزلند راهنمای جدید «غذای حلال» برای گردشگران مسلمان در این کشور را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»،سازمان گردشگری نیوزلند برای پذیرایی از گردشگران مسلمان راهنمای جدید غذاهای حلال را منتشر کرده است.

«استیون دیکسون»،رئیس گردشگری نیوزلند در آسیای جنوبی و آسیای جنوب شرقی در این باره گفت: تمایل ما این است که دسترسی آسان مسافران مسلمان در نیوزلد را به غذاهای حلال تضمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ما برای انتشار این راهنمای جدید با فدراسیون سازمان های اسلامی نیوزلند همکاری کرده ایم.

دیکسون گفت:با جدیدترین راهنمای غذای حلال،گردشگران مسلمان می توانند غذاهای مختلف و متنوع حلال را در همه مناطق و شهرها انتخاب کنند.

راهنمای غذای حلال که اولین بار در سال 2016 میلادی منتشر شد،رستوران ها و سوپرمارکت های حلال را در سراسرنیوزلند به گردشگران مسلمان معرفی می کند.

رئیس گردشگری نیوزلند در آسیای جنوبی و آسیای جنوب شرقی تاکید کرد که این کشور تعهد خود را به براورده کردن نیازهای گردشگران مسلمان نشان داده است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم