Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- اختتامیه جشنواره «تزئین سفره های هفت سین» با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در گرگان برگزار و افراد برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اختامیه جشنواره «تزئین سفره های هفت سین» ظهر سه شنبه با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان،‌ محسن کریمی قائم مقام شهردار گرگان و رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره ۱۶۳ اثر از ۱۲ خانه فرهنگ شهر گرگان داوری شدند که در نهایت ۴۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

ابراهیم جرجانی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در این مراسم گفت: آثار رسیده به جشنواره بسیار زیبا و نشان دهنده دیدگاه خوب و ارزشمند طراحان سفره های هفت سین بود.

وی افزود: خانه های فرهنگ فضای ارتباطی مناسبی را برای آموزش و اشتغال مردم فراهم کرده است و برای افزایش این فضا باید برنامه ریزی انجام داد و بیش از بیش هزینه کرد.

جرجانی ادامه داد: خانه های فرهنگ به عنوان پایگاه و پیشانی شهرداری در مناطق مختلف شهر دیده می شوند و باید تلاش کنیم این خانه ها به بهترین وجه در نزد مردم نشان داده شوند.

وی افزود: سال به سال شاهد رخ دادن اتفاقات بهتری توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در سطح شهر هستیم و این سازمان توانسته در زمینه گردشگری واستقبال از نوروز برنامه های خوبی را اجرایی کند.

جرجانی با اشاره به اثار رسیده اظهار کرد: در بین آثار رسیده به جشنواره نمونه های بسیار زیبایی وجود دارد و من مطمئنم افرادی که می توانند چنین اِلمان هایی با اندازه کوچک خلق کنند توانایی ساخت آن در سایز بزرگتر را هم دارند.

ایده های زیباسازی شهری ارائه شده از سوی شهروندان حمایت می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: از تمام افرادی که در بحث اِلمان های شهری دارای ایده و توانایی هستد دعوت می کنم ایده های خود را به شهرداری و واحد زیباسازی شهری  منتقل کنند و من قول می دهم تا جایی که بتوانیم این ایده ها را عملی کنیم و به جای بهره گیری از پیمانکاران خارج استانی از افراد بومی در این زمینه کمک بگیریم.

در پایان این مراسم از آثار برگزیده تجلیل شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود