Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی ضمن تشکر از پیگیری‌های حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران و مساعدت سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جوادی، معاون فرهنگی وزیر، برای تامین کتب و تجهیز منابع کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «عیدانه کتابخانه‌ها» بیان کرد: در جلسه‌ای که به مناسبت هفته کتاب در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران برگزار شد، مسئله عدم تخصیص بودجه خرید کتاب به عنوان یکی از مشکلات اصلی کتابخانه‌های شهر تهران مطرح شد که رئیس کمیسیون فرهنگی قول پیگیری و مساعدت تامین منابع کتابخانه‌ها را داد و در نخستین گام با رایزنی‌های انجام شده، مرحله اول تهیه و تحویل کتب و نشریات مورد نیاز کتابخانه‌های سازمان محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان کرد با انتقاد از عدم تخصیص بودجه خرید کتاب در سازمان طی شش سال گذشته گفت: با توجه به آمارهای موجود این امر باعث کاهش چشمگیر مراجعه شهروندان به کتابخانه‌ها شده است و انتقادات بسیاری را از جانب مخاطبان این مراکز به همراه داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور، یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید، مدیریت متمرکز همه فعالیت‌های حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین توسعه و تجهیز کتابخانه‌های شهر تهران مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه

انتشارات صدرا  به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) مسابقه‌ کتابخوانی سراسری برگزار می نماید.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی ولادت حضرت علی (ع) می‌توانند کتاب سیری در نهج البلاغه، اثر ماندگار شهید آیت‌الله مرتضی  مطهری را مطالعه نموده و از تاریخ 10 فروردین ماه لغایت 31 فروردین 1402 به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

 

 

شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات از طریق صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان رایگان و بدون هزینه می‌باشد.

همچنین علاقه مندان می توانند برای تهیه  کتاب سیری در نهج البلاغه از سایت انتشارات صدرا اقدام نمایند و با ارسال رایگان در سراسر کشور دریافت نمایند.  پس از تکمیل مراحل خرید، کتاب حداکثر ظرف 3 روز کاری به خریداران در سراسر کشور تحویل داده خواهد شد. همچنین مطالعه این کتاب حدودا 8 ساعت از زمان شما را به خود اختصاص می‌دهد.

 

 

جوایز مسابقه کتابخوانی شهادت امام علی (ع):

جوایز این مسابقه به سه بخش تقسیم می شود که از طرف انتشارات صدرا اهدا خواهد شد:

1. سه نفر اولی که بالاترین امتیاز را کسب کنند:

نفر اول: 3 میلیون تومان نفر دوم: 2.5 میلیون تومان نفر سوم: 2 میلیون تومان

2. شرکت کنندگانی که با دعوت از دوستان و اطرافیان خود، بیشترین آمار اطلاع رسانی را داشته باشند. جوایز این گروه عبارت است از:

سه نفر برتر، هر یک از نفرات 2 میلیون تومان

3. همچنین به 3 نفر از بین تمامی افرادی که در این مسابقه شرکت نموده‌اند، به قید قرعه مبلغ 1 میلیون تومان به هر یک اهدا خواهد شد.

برگزیدگان در این مسابقه در اردیبهشت ماه 1403 در سایت انتشارات صدرا معرفی شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می‌توانید به صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا مراجعه نمایید.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود