Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نشریاتی که به موضوعات ارزشی جامعه بپردازند به آن‌ها تسهیلات ویژه پرداخت می‌شود و همچنین یارانه آن‌ها افزایش می‌یابد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جواد کارگران ظهر امروز در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر با اشاره به تعامل بسیج رسانه و فرهنگ و ارشاد استان اظهار داشت: ما در استان یک خلاء در تولید محتوا و جشنواره‌های موضوعی داشتیم که چند سالی است این خلاء با همکاری بسیج رسانه پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما باید با برگزاری جشنواره‌های موضوعی بتوانیم رسانه‌ها رادرگیر و توجه ویژه‌ای به موضوعات جامعه شود، افزود: جشنواره ابوذر برمبنای گفتمان انقلاب اسلامی و در 4 محور اساسی جامعه برگزار می‌شود می‌تواند رسانه‌ها را بیش از پیش درگیر مشکلات و مسائل جامعه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت تسهیلات به نشریات بیان کرد: نشریاتی که به موضوعات ارزشی جامعه بپردازند به آن‌ها تسهیلات ویژه پرداخت می‌شود و همچنین یارانه آن‌ها افزایش می‌یابد.

کارگران خاطرنشان کرد: رسانه یکی از ابزار قوی و تاثیرگذار در جامعه است که می‌تواند مخاطبان خاص خودش را داشته باشد چرا که مردم نیاز به آگاهی دارند و رسانه‌ها نیز در این خصوص تلاش خوبی دارند.

وی گفت: خشکسالی، فقر، بیکاری، توجه به نخبگان، بهره‌وری پایین و اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعات مهمی است که رسانه‌ها می‌توانند به آن‌ها بپردازند چرا که جمهوری اسلامی به واسه جایگاهی که دارد مورد هجمه دشمن است و رسانه‌ها باید در جامعه امید آفرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان ما دارای قومیت‌های مختلف است، تصریح کرد: رسانه‌ها مبلغ ارزش‌های دینی هستند و باید به عنوان یک رسالت این ارزش‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد