Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@02:35:06 GMT

مهریه جالب و متفاوت گوهرخیراندیش (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۹۷۱۱

مهریه جالب و متفاوت گوهرخیراندیش (+عکس)

برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور امروز ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ حوالی ساعت ۹ میزبان گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود

 
گوهر خیراندیش بازیگر کشورمان امروز ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ مهمان رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید شد و درباره مهریه متفاوتش صحبت کرد. برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور امروز ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ حوالی ساعت ۹ میزبان گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوهر خیراندیش بازیگری که این روز‌ها مشغول بازی در سریال دیوار به دیوار ۲ است و به زودی با این سریال در نوروز ۹۷ مهمان خانه‌های مردم میشود روی صندلی برنامه حالا خورشید نشست و به گفتگو با رضا رشیدپور پرداخت. گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت کشورمان در برنامه حالا خورشید درباره دعوت برای بازی در سریال ستایش صحبت کرد وبا اشاره به مصدومیت‌های زیادش سر صحنه فیلمبرداری گفت:من رکوردار مصدومیت سر صحنه فیلمبرداری هستم.

گوهر خیراندیش گوهر خیراندیش در برنامه حالا خورشید مدتی پیش گوهر خیراندیش سر صحنه فیلمبرداری سریال دیوار به دیوار دچار مصدومیت شد و با همان وضعیت به بازی در این سریال ادامه داد. در بخشی از این گفتگو رضا رشیدپور به سالگرد درگذشت جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش اشاره کرد و همین موضوع باعث شد تا ماجرای مهریه متفاوت خانم بازیگر مطرح شود.

گوهر خیراندیش گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون گوهر خیراندیش درباره مهریه و زندگی با جمشید اسماعیل خانی گفت::از نبود اسماعیل خانی و درگذشت او ۱۵ سال گذشته است، سال ۸۱ بود. اسماعیل خانی و کارهایش نمونه بود، اخلاق و رفتارش با ما و بچه‌ها بی نظیر بود و بچه‌ها عاشق او بودند و همیشه عادت داشت به من گل میداد، چون مهریه من هم گل هست همیشه خانه ما بوی گل میداد.

مهریه من یک کاسه نبات، کلام الله مجید، نمک طعام، ۵ تا سکه به نیت پنج تن، ابریشم و گل نرگس که من این مدل مهریه را میوه ممنوعه هم آورده بود. جمشید اسماعیل خانی عاشق خریدن گل بود و زمانی که فوت کرد همه خانه ما پر از گل بود .       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما