Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از بازبینی قرارداد ایستگاه‌های دوچرخه مشهد خبر داد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید مهدی امامی میبدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: طبق مطالعات حمل و نقلی شهر مشهد باید 220 کیلومتر مسیر دوچرخه در مشهد احداث شود که در حال حاضر 108 کیلومتر آن اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه مسیرهای دوچرخه در مشهد پیوستگی ندارد لذا مقرر شده تا به صورت پایلوت در منطقه 9 و 11 این موضوع اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد همچنین در زمینه ایستگاه‌های دوچرخه عنوان کرد: قراردادی در دوره قبلی به صورت مشارکتی با بخش خصوصی به منظور احداث 150 ایستگاه دوچرخه منعقد شد که در حال حاضر 134 ایستگاه آن فعال است اما از آنجایی که ایستگاه‌ها و دوچرخه‌ها مورد استقبال شهروندان قرار نگرفت لذا قرارداد در حال بازبینی است.

سیدحسین هاشمی‌زادگان؛ مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: برای ارائه خدمات به شهروندان در روزهای نوروز مقرر شد 30 هزار فضای پارک علاوه بر فضای پارک موجود در شهر مشهد آماده‌سازی شود که برای این پارکینگ‌ها کنترل تردد مکانیزه صورت خواهد گرفت.

وی در زمینه تغییر هزینه الیت در تابلوهای تصریح کرد: هزینه پارک خودرو در معابر تحت پوشش الیت براساس مصوبه شورای اشلامی کاهش پیدا کرده است لذا به مرور 2200 تابلوی الیت سطح شهر اصلاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت همچنین در خصوص رونمایی از کتاب پارکبانی گفت: پارکبانان شرکت الیت روزانه 150 هزار ارتباط رخ به رخ با شهروندان دارد لذا مقرر شد تا کتابی در خصوص مطالب مرتبط با پارکبانی و ارتباط با شهروندان تدوین شود که امروز برای اولین بار در کشور رونمایی شده است.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

وی افزود: زری اسکیپ یا خشک منظر به هنر طراحی فضای سبز با استفاده از گیاهانی که نیاز بسیار کمی به آب دارند گفته می‌شود؛ طراحی خشک منظر، رویکردی متداول در سطح جهان است که در مواجهه با شرایط و اقلیم‌هایی گرم و خشک مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اضافه کرد: گونه‌هایی چون رزماری، اسطوخودوس، اردی، نازیخی، بابونه، فیلا، برف در تابستان، گازانیا، استسپرموم، زرشک زینتی، ژونیپروس، طاووسی، اگاو، لیروپ، الوورا و… از گونه‌های کار شده در جشنواره خشک منظر امسال در لچکی تقی آباد و ابتدای آیلند کلاهدوز است.

مختاری افزود: در زری اسکیپ، یک طراح منظره بسیار جذاب و زیبایی را با استفاده از انواع گیاهان پوششی و گونه‌های متنوع کم نیاز به آب در ترکیب با انواع مصالح طبیعی مانند سنگ، مالچ‌ها، چوب، سنگ و صخره و … برای محیط پیرامون به وجود می‌آورد که ضمن کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های نگهداری، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 747680

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد