Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:49:47 GMT

مجرم خیابان شهدای گرگان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۹۹۴۱

مجرم خیابان شهدای گرگان دستگیر شد

گرگان- رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: مجرم خیابان شهدای گرگان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مروتی، ظهر سه شنبه در نشست خبری فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: مجرم خیابان شهدای گرگان پس از مدت‌ها متواری بودن با تیزبینی نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

وی افزود: این فرد با دریافت مبالغی پول از مردم از حسن نیت و اعتماد آنان سوء استفاده کرد و بعد از مدتی به طور ناگهانی متواری شد که تا اگر چه مدت‌ها محل اختفای وی مشخص نبود، اما پس از تحقیقات نیروی انتظامی و اطلاعاتی شخص مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروتی در رابطه با اینکه جرم وی کلاهبرداری بود یا خیر، گفت:  بنا به دلایل اجتماعی از گفتن جرم وی معذوریم اما جرم وی کلاهبرداری اعلام نشده است.  

مروتی در ادامه از روند پیگیری  پرونده قتل کارمند بانک در توسکستان خبر داد و گفت: جسد این فرد که چندی پیش در جاده توسکستان پیدا شده بود برای برسی‌های های اولیه تحویل پزشکی قانونی شد، اگر چه هنوز نمی‌توان جزئیات کاملی از پرونده شرح داد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مدام نیروی انتظامی چند مضنون در همین رابطه دستگیر شدند که پس از جمع بندی اعتراف‌های آنان سرنخ‌هایی از مضنون اصلی به دست آمده است که به محض مشخص شدن اطلاعات آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی از دستگیری یکی از اوباش تحت تعقیب در ملارد خبر داد.

نورمحمدی با بیان اینکه این اوباش که تحت تعقیب پلیس قرار داشته در منطقه «خوشنام» شهرستان ملارد دستگیر شده است اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این پرونده متهم را در یکی از مناطق صفادشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، شرور و اوباش تحت تعقیب را در مخفیگاهش در صفادشت دستگیر کردند.

وی افزود: اوباش دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی‌بر شرارت با سلاح سرد اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6095090

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • چند خبر از کشفیات پلیس