Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:12:03 GMT

برگزاری ششمین نمایشگاه گل و گیاه سرخس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۰۱۹۰

برگزاری ششمین نمایشگاه گل و گیاه سرخس

رییس مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ نوع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و بیرونی، انواع گیاهان پوششی، انواع گلدان‌های پلاستیکی، سرامیکی و سفالی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمود یداللهی افزود: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، فرصت خوبی برای علاقمندان به انواع گل و گیاه است تا با تنوع اقلیمی ایران و گیاهانی که در نقاط مختلف دنیا می‌روید، آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال و با حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، عرضه تولیدات گل و گیاه به دست اندرکاران این حوزه در شهرستان سرخس واگذار شده است تا مخاطبین نمایشگاه با دستاورد‌های داخلی در زمینه پرورش و تولیدان انواع گل‌ها و گیاهان زینتی آشنا شوند.

رییس مستغلات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : تمامی گل‌ها و گیاهان عرضه شده در این نمایشگاه ۳۰ درصد زیر قیمت بازار مشهد به بازدیدکنندگان و خریداران عرضه می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند ماه جاری، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهر‌ها ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس دایر است.

انتهای پیام// م. ه.    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

منصور مهرزاد در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) گفت: در این نمایشگاه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای معرفی و سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.

مهرزاد عنوان کرد: مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت، زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز، کمپ بابوس و سفره‌خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است. 

ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) تا ١٢ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا