Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:16:15 GMT

تعقیب و گریز مسلحانه پلیس با افیونی ها در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۰۴۳۱

حوادث رکنا: در تعقیب و گریز مسلحانه در مشهد 19 کیلوگرم کریستال کشف شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار قادر کریمی، رئیس پلیس Policeاستان خراسان رضوی در گفتگو با رکنا بیان کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی یکی از عاملان قاچاق Contraband و توزیع مواد مخدر صنعتی در مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی روز گذشته برای دستگیری این فرد که سوار بر یک پراید محموله مواد مخدر صنعتی حمل می کرد وارد عمل شدند.
وی بیان کرد: متهم با سرعت قصد داشت از چنگ قانون Law بگریزد که جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و او را پس از تعقیب و گریز پلیسی به دام انداختند. 
وی گفت: در بازرسی از خودروی سواری پراید ۱۹ کیلوگرم هرویین فشرده (کریستال) کشف و تحقیقات از سوداگر مرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن