Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایکنا، معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در ابتدای این پیام آمده است: خدای بزرگ را شاکریم در عصر پرماجرای امروز که «جاهلیت مدرن» از مجامع جهانی حقوق بشری و کانون‌های زر و زور و تزویر و مهد طاغوت اعظم و شیطان بزرگ «آمریکا» سربرآورده است، ملتی غیور و فهیم در راه «حق» و «عدالت» و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) را برگزید تا فرزندان برومند و دلاور خود را به مسلخ عشق و عرصه نبرد با دشمنان «قرآن» و «عترت» و متجاوزین به سرزمین مقدس ایران رهنمون ساختند و مجد و عظمت جاودان را برای اسلام و ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بیانیه آمده است: به بزرگی این ملت مؤمن، انقلابی و با بصیرت ایران و شهیدان تاریخ‌ساز میهن اسلامی که با پاسخ به ندای «هل من معین» امام و مقتدای خویش حضرت روح‌الله خمینی(ره)، و خلف صالحش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، «دفاع عاشورایی» خود را الگوی نسل‌های امروز و فردای این کشور و بلکه جوامع و ملل تشنه «حقیقت»، عدالت و معنویت در پهنه گیتی ساخت؛ صمیمانه و مشتاقانه درود می‌فرستیم.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌شک تا هنگامی که پرچم مقاومت، ایثار و شهادت در این مرز و بوم برافراشته است و ایرانیان مؤمن و مصمم بر محور «ولایت» و «رهبری» طواف عشق و تکلیف و دل‌دادگی می‌کنند، ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی برای ایجاد غفلت و گسست بین این ملت و آرمان‌های متعالی شهیدان عزیز کارگر نخواهد افتاد و آحاد ملت با هوشمندی، هوشیاری، بصیرت و عزم و اراده راسخ به سمت ایجاد «تمدن نوین اسلامی» و نجات بشریت از یوغ نظام استکبار و شبکه خبیث و تبهکار سلطه و صهیونیسم بین‌المللی به پیش خواهد رفت و دور نخواهد بود که پیوستن فوج فوج انسان‌های حق طلب و آزادی‌خواه به کاروان انقلاب اسلامی و منتظران حضرت مهدی (عج) را شاهد باشیم.
در پایان بیانیه بنیاد حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس با گرامیداشت این روز و تبریک به تمامی خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران تصریح شده است: اینک در روزی که مزین به نام مقدس و جاودانه «شهید» است به ارواح مطهر «شهیدان» گرانقدر انقلاب اسلامی دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای عرصه امنیت و خدمت کشور آن اسطوره‌های عظیم و چهره‌های ماندگار و ستاره‌های درخشان و خانواده‌های معظم آنان که با فداکاری و جانفشانی خود «امنیت» و «آرامش» و «امید به آینده» را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آوردند درود می‌فرستیم و یاد، خاطره و آرمان سترگ آنان را گرامی می‌داریم و با خدای سبحان پیمان می‌بندیم لحظه‌ای در قدردانی و سپاس از آنان و تداوم راه پرافتخارشان، دچار غفلت و فراموشی نگردیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است | به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیات همراه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حقیقتاً امروز با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم و مقتدر غزه، مساله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته و به مساله جهان بشریت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مردم دنیا با تمام وجود از رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا تنفر دارند و نسبت به مردم مظلوم غزه عشق می‌ورزند.

رییس جمهور با بیان اینکه حرکت بزرگ و حماسی نیرو‌های مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی رویدادی بی‌نظیر بود که شکست‌های آن برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است، تصریح کرد: آنچه امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده حقانیت مساله فلسطین و موضع مدافعان آن از جمله جمهوری اسلامی است که رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ریشه همه ناامنی‌ها در منطقه و یک موجودیت ضد صلح است.

آیت الله رییسی در ادامه هرگونه تحرک دیپلماتیک آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه را فریبکارانه دانست و با بیان اینکه امروز کشور‌هایی که به دنبال عادی‌سازی با این رژیم جنایتکار بودند در پیشگاه مردم خود سرافکنده و شرمگین هستند، افزود: وقایع اخیر غزه یک رسوایی بزرگ دیگر برای آمریکا و برخی کشور‌های غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و در واقع ماهیت و چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و غرب را برای ملت‌های دنیا عیان ساخت.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به تلاش‌های جامع جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد هم‌افزایی در میان کشور‌های اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخت و ضمن انتقاد از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشور‌های اسلامی در قبال جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده اند که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است و محکوم است.

وی با تاکید بر اینکه بی‌تردید پیروزی قطعی و نهایی از آن ملت فلسطین است و شکست فرجام رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود از خدای متعال برای شهدای عالیقدر غزه علوّ درجات و برای مجروحان و بازماندگان شفای عاجل و صبر و بردباری مسالت کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار است و همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

رویکرد دینی و اعتقادی به حمایت از فلسطین ناشی از نگاه ریشه‌دار ایران است

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مساله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه ضمن ارائه گزارشی مفصل از وقایع جاری و چشم انداز تحولات در غزه تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی دستاورد‌های کم‌نظیری برای ملت فلسطین به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است | به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/ به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود