Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:ما باید همواره هیئت‌های مذهبی راموردرصد قرارداده و کمک کنیم تادرمسیر صحیحی فعالیت کنندچون که هویت بخشی به هیئات مذهبی وظیفه تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی امروز در جمع اعضای  شورای مرکزی کانون مداحان استان آذربایجان شرقی گفت: این روزها بیش از پیش حساسیت‌هایی در حوزه فرق و حلقه‌های دینی به وجود آمده و ما می‌بایست در حوزه فرق و ادیان فعال‌تر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز تلاش می‌کند تا جامعه هدف خود را که متشکل از هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و روحانیت و... است، آگاه‌تر سازد و بر بصیرت و آگاهی آنان بیفزاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به قضایای اخیر درباره تشیع لندنی، تاکید کرد: یک مرجعیت خودساخته که مورد حمایت و سرمایه‌گذاری بیگانگان قرار گرفته است فرقه شیرازی را به وجود آورده است که در شبکه‌های متعدد و سایت‌های فراوان با حمایت غربی ها مورد تبلیغ قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما باید این سوال را از خود بپرسیم که چگونه می‌شود کسی که ادعای شیعه بودن می‌کند، بر علیه شیعیان فعالیت کند؟ شیعه را با خشونت معرفی می‌کنند و در واقع بین اهل سنت و شیعیان تفرقه ایجاد می‌کنند. هزینه‌های بسیاری در قبال تبلیغات کذایی از سوی بیگانگان صورت می‌گیرد که ما باید در این باره هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسینی اعلام کرد: عرفان‌های نوظهور هم که به وجود آمده‌اند، در مسیر خود اهل بیت را حذف می‌کنند؛ همچنین فرقه‌های درویشی نیز مسیرهای انحرافی را در پیش گرفته‌اند لذا آشنایی با این مباحث مهم است که در قدم اول باید خودمان آشنا شویم و در قدم دوم جامعه هدفمان را آشنا سازیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این فرق و ادیان حتی در تبریز هم سرمایه‌گذاری می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه گاهی هیئات مذهبی ما به صورت ناخواسته و از سرناآگاهی به دام این فرق می‌افتند و هم‌سو با اهداف آن‌ها پیش می‌روند. ما باید همواره هیئت‌های مذهبی را مورد رصد قرار داده و کمک کنیم تا در مسیر صحیحی فعالیت خود را ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: بیش از۱۵ شبکه ماهواره‌ای و سایت‌ اینترنتی به صورت شبانه‌روزی از طرف بیگانگان به اسم اهل بیت (ع) و شیعه و در واقع بر علیه آنان فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد

احد وظیفه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای سال زراعی تاکنون مجموع بارش های کشور نسبت به دوره نرمال ۱۳ تا ۱۴ درصد کمتر است.

به گفته او، علی رغم شرایط مساعد بارش نسبت به دوره نرمال، اما در استان های قزوین، البرز، تهران و خراسان رضوی بیشترین کم بارشی را داریم.

وظیفه ادامه داد: در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان برداشت غلات در جریان است، از این رو به سبب بارش های سیل آسا به کشاورزان توصیه می شود که نسبت به انتقال غلات به انبارها اقدام کنند.

رئیس مرکز خشکسالی افزود: کشاورزان با مراجعه به کارشناسان اقدامات داشت را انجام دهند که بهترین خروجی را داشته باشند.

به گفته او، با توجه به کاهش منابع آبی ناشی از برداشت بی رویه سفره های زیرزمینی به کشاورزان توصیه می شود که در روزهای بارندگی یک تا ۲ نوبت آبیاری را به تاخیر بیندازند که این امر می تواند کمکی به آبیاری هر منطقه باشد‌.

این مقام مسئول افزود: با توجه به بارش های اخیر در حوزه غرب و جنوب غرب، بخشی از کم بارشی های اخیر در حوزه کشاورزی جبران شد.

وظیفه گفت: با توجه به کاهش بارش و بحران آب در برخی مناطق از جمله تهران، سمنان و خراسان رضوی، مدیریت آب شرب، صنعت و کشاورزی باید در دستور کار قرار بگیرد چراکه مدیریت آب شرب در این مناطق ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی