Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هنرهای فردی زورخانه ای قهرمانی کشور در محلات برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، مسابقات هنرهای فردی زورخانه ای قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران مطرح کشوری گرامی داشت مقام شهدا در وزن مثبت و منفی ۹۰ کیلوگرم در محلات برگزار شد.

این مسابقات عصر امروز و همزمان با روز گرامی داشت مقام شهید با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در فرهنگسراها، بوستان‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و محلات این منطقه به‌مناسبت دهه کرامت، از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در ۴۵ اجرای زنده خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در ۴۵ اجرای زنده به‌مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: در دهه کرامت برنامه‌هایی از قبیل اجرای سرودهای میدانی، برگزاری جشن‌های ویژه میلاد امام رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه (ع)، مسابقات تفریحی ورزشی مادر و دختر و اجرای بازی‌های فکری ویژه دختران و پدران به مناسبت روز دختران در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت دهه پر برکت کرامت و ضرورت برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور و شادی‌آفرین در این ایام افزود: مسئولان منطقه ۷ شهرداری اصفهان در این دهه با ارائه میزهای خدمت به میان مردم منطقه خواهند رفت و از نزدیک با مشکلات محلات آشنا می‌شوند تا بهتر بتوانند در مسیر خدمت‌رسانی گام بردارند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان برگزاری برنامه‌های شادی‌بخش و سرور آفرین در مناسبت‌های مذهبی را تعظیم شعائر دینی و آئینی دانست و گفت: دهه کرامت مظهر تکریم مردم و بهانه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان خواهد بود و ما نیز سعی بر آن داریم تا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، محلات منطقه را به رنگ و بوی حرم مطهر رضوی معطر کنیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان، تجلیل از نخبگان دختر منطقه هفت، هنرواره نقاشی و نمایشگاه عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در محلات خواهد بود.

کد خبر 751600

دیگر خبرها

  • ۲۲ اردیبهشت زمان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور