Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جهت ارتقاء سطح سلامت شهروندان تفاهم‎‏نامه جامع همکاریهای دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کرمانشاه، با حضور رئیس دانشگاه و شهردار کرمانشاه امضا شد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، صبح امروز تفاهم‎نامه‎ای میان دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کرمانشاه به‎منظور همکاری و هماهنگی کارا و اثربخش و در راستای رسیدن به اهداف ارتقای سلامت و ترویج سبک زندگی سالم در جامعه امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری نیازمند همکاری نزدیک با دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار داشت: حل مشکلات بهداشتی و درمانی و ارتقای سلامت جامعه علاوه بر وظایفی که بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت است نیازمند همکاری دیگر مسئولان و مشارکت مردم است.

مرادی با اشاره به اینکه این تفاهم‎نامه در راستای گسترش همکاریها و حل مسائل بهداشتی و درمانی شهر کرمانشاه امضا شده است، گفت: امیدواریم با این مشارکت، همکاری و برنامه‎ریزی دغدغه‏های موجود در حوزه بهداشت و درمان برطرف شود.

وی افزود: پیشگیری از بروز مشکلات جسمی و روحی که ممکن است دامنگیر مردم شود از جمله اولویتهای نخست ما در امضای این تفاهم‎نامه است.

شهردار کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه اگر ما حوزه سلامت را یک پهنه عملیاتی کار فرض کنیم بخش عظیمی از این پهنه به عهده شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی قرار می‎گیرد، اظهار داشت: خیلی از موضوعات هستند که به سلامت مردم مربوط و در حوزه مشترک کاری شهرداری و دانشگاه قرار دارند.

رضایی این تفاهم‎نامه را در راستای ساماندهی به اموری که در دستور کار قرار گرفته و جهت تکمیل آنها نیاز به همکاری دو مجموعه دارد دانست و اظهار کرد: امیدواریم با روحیه خوبی که در دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد بتوانیم گامهای مهمی در جهت ارتقاء سلامت برداریم.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد