Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین یادواره شهدای گردان ۵۰۵ محرم در دهلران گفت: دشمنان نظام در توطئه جدید خود با استفاده ابزاری از فرقه های دست ساز و بی هویت درصدد مشکل آفرینی برای کشور هستند. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران, امروز و با حضور خیل عظیم مردم ولایت مدار دهلران, همرزمان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اولین یادواره شهدای گردان 505 محرم دهلران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در این مراسم اظهار داشت: گردان 505 محرم شناسنامه و افتخار حوزه جنوب استان ایلام و شهرستان دهلران است.

وی گفت: این گردان اولین سازمان شکل دهنده تیپ 114 و لشکر امیرالمومنین استان ایلام بود که در 9 عملیات آفندی و سه عملیات پدافندی شرکت کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام تصریح کرد: رزمندگان و شهدای این گردان در همه آفندهای عملیاتی خط شکن بودند و همیشه سخت ترین محورهای عملیات به عهده این گردان بوده است.

وی با بیان اینکه 117 شهید این گردان شناسایی شده است افزود: شهدای این گردان از شهرهای ایلام, تهران, کاشان و مشهد بوده اند که دلاوری های زیادی را از خود در دوران دفاع مقدس نشان داده اند.

سردار حسینی گفت: از جمله برجستگی های این گردان شکل دادن سازمان لشکری, شرکت رزمندگان از شهرهای مختلف و همچنین وجود گروهانی از مجاهدین عراقی در این گردان است.

وی در پایان گفت: شهدا با نثار خون خود برای پیروزی بر دشمن از جان گذشتند و امروز ما نیز وظیف داریم در برابر توطئه های دشمنان از حریم ولایت, انقلاب و میهن دفاع کنیم.

دشمن خود را آویزان فرقه های دست ساز و بی هویت کرده تا به ما ضربه بزند

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران اصلی این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مردم شهر دهلران در ایام جنگ خانه و کاشانه را ترک کردند اما مرزداری و دفاع از انقلاب را ترک نکردند.

وی گفت: گواه این حرف شهدای عزیزی این دیار است که بر مبنای اعتقادات عمیق و باورهای دینی ما همچنان زنده اند و شاهد بر اعمال ما هستند و رفتار ما را رصد می کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به شهدا تصریح کرد: شهدای عزیز دشمن در مقطع 39 سال گذشته از هیچ ترفندی علیه کشور ما کوتاهی نکرده است اما امروز از ژنرال های چند ستاره حزب بعث, از ذخایر انبوه حامیان صدام, از مدعیان مچاله کردن انقلاب خبری نیست و مزار شما به محل آرامش قلوب ملت و الهام بخش نسل حال و آینده تبدیل شده است.

وی ادامه داد: شهدای عزیز با افتخار اعلام می کنیم که دشمنان ما پله پله به عقب رانده شدند و امروز تنها کشور ما امن و آرام و لنگرگاه نجات منطقه است و رزمدگانی که روزگاری در کنار شما بودند اینک در کنار مردم رشید سوریه و عراق دشمن را به عقب می رانند و در این دو کشور را که قرار بود مهد خلافت داعش باشد بساط داعش را با رزمی نفس گیر و ایثاری مثال زدنی تحت نام شهدای مدافع حرم راه شما را امتداد می دهند.

سخنران مراسم یادواره شهدای 505 محرم دهلران افزود: شهدای عزیز اینک دشمن فرسنگ ها با مرزهای ما فاصله پیدا کرده است و کار آنها به جایی رسیده است که خود را آویزان فرقه های دست ساز و بی هویت و بی مایه ای مثل دراویش و فرقه های انگلیسی ساخته شیرازی ها می کند تا به ما آسیب برساند اما هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته ایم اظهار داشت: دشمنان ما در برابر اقتدار نظام زانو زده اند و قادر به انجام هیچ کاری علیه ملت و انقلاب نخواهند بود.

سردار رمضان شریف با اشاره به اینکه در حوزه دفاعی, نظامی و علمی به لطف پرودگار به مرحله خوبی رسیده ایم تصریح کرد: البته ما واقف به مشکلات کشور هستیم و می دانیم در حوزه معیشت و ایجاد اشتغال باید تلاش مضاعفی داشته باشیم بنابراین بر مسئولین وظیفه است که در سایه این امنیت و قدرت به ملت خدمت کنند و برای رفع محرومیت و مشکلات کارهای زیربنایی انجام دهند.

وی گفت: ما کشوری میخواهیم که نه فقط در امنیت و اقتدار بلکه در رفاه اجتماعی و آسایش مردم مثال زدنی باشد و این کار سختی نیست زیرا ما در شرایط به مراتب سخت تر و زیر فشار سنگین حزب بعث و حامیان آنها توانستیم آنها را شکست دهیم پس قطعاً قادر هستیم مشکلات و موانع کوچک در حوزه اشتغال و بیکاری و فراهم کردن زندگی در طراز خوب را برای مردم بنا بگذاریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس به لطف پروردگار در حوزه سازندگی و در بعد محرومیت زدایی پروژه های متعددی را اجرا کرده است و امیدواریم با اتمام پروژه انتقال آب برای منطقه دهلران به دست قرارگاه خاتم این منطقه به قطب کشاورزی کشور تبدیل شود.

سردار شریف در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان 505 محرم و ایثارگران این گردان گفت: افق کشور بسیار روشن و امیدوار کننده است و هیچ کشوری قدرت تعرض به ما را ندارد.

انتهای پیام/م

R7718/P1486/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد