Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@22:31:36 GMT

تمام شایعات در مورد یک ستاره/ وریا مصدوم شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۱۶۲۹

به گزارش وانانیوز، 

وریا غفوری نه تنها در نیمه اول دیدار با العین امارات بلکه در تمام بازی های این فصل استقلال یک ستاره واقعی بود و می درخشید. او بارها به عنوان بهترین بازیکن استقلال از سوی کارشناسان و رسانه ها در هفته های مختلف انتخاب شد و مشخص است تیم آبی پوش پایتخت تا چه حد به چنین ستاره ای احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در مورد وریا یک اتفاق عجیب رخ داد. او یکی از موثرترین بازیکنان نیمه نخست بازی با العین بود ولی در نیمه دوم تعویض شد. همان زمان، سایت های خبری اعلام کردند وریا به خاطر مصدومیت، از زمین بازی بیرون رفته اما این در حالی است که در نیمه نخست، عملکرد جالب توجهی داشت و بارها تحسین هواداران را با رفتارهای تاکتیکی و نفوذهای پیاپی خود در پی داشت.

 

استقلال بعد از تعویض وریا رو به ضعف گذاشت و بازی به تساوی کشیده شد. حالا سوال اینجاست که اگر وریا مصدوم شده بود، چرا گزارش کاملی از مصدومیت این بازیکن بیرون نیامد؟ امیدواریم که وریا هیچ مصدومیتی نداشته باشد زیرا در فاصله اندک تا شروع جام جهانی به این ستاره ارزشمند استقلال نیاز مبرمی داریم اما از سوی دیگر این حق را برای کادرفنی آبی پوشان قائل هستیم که هر وقت خواست، هر بازیکنی را از زمین بیرون بکشد.

 

دیروز شایعاتی شنیدیم مبنی بر اینکه شفر ترجیح می داد از مدافع دیگری که ایستاتر از وریا بازی کند، سود ببرد و به همین خاطر شانس بازی را به خسرو حیدری داد. البته تا وقتی سکوت مسئولان کادرپزشکی استقلال در توضیح و تعیین مصدومیت وریا منتشر نشود، نمی توان در مورد این موضوع صحبتی کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)