Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست نوبت عصر امروز مجلس برای بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، نشست نوبت عصر امروز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ۹۶) پارلمان که به منظور بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی است، دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

نمایندگان قرار است در جلسه امروز با استماع نظر موافقان و مخالفان استیضاح وزیر راه و همچنین اظهارات عباس آخوندی به استیضاح یا عدم آن رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، در نوبت صبح امروز وکلای ملت با بررسی استیضاح علی ربیعی وزیر کار با ۱۲۶ رای مخالف، با استیضاح وی موافقت نکردند.

بیگی در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی:

نماینده تبریز گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از نقاطی است که آتش به خرمن اعتماد مردم بر کارآمدی و پاسخگویی کارگزاران نظام انداخته و قرینه ها و شواهد متعددی از راه می‌‌رسد که این ناتوانی و عدم کارآمدی را اثبات می‌کند.

حجت‌الاسلام آزادیخواه در موافقت با استیضاح آخوندی:

نماینده مردم ملایر در موافقت با استیضاح وزیر راه گفت: وزیر راه باید تأمل کند و ببیند چه اشکالی در کار است که سه مرتبه کارش به استیضاح کشیده شده است، شنیده می‌شود خود او نیز علاقه‌ای برای ادامه کار ندارد.

مرادی در جلسه استیضاح وزیر راه:

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی چند بار با نمایندگان برای حل مشکلات مردم جلسه گذاشتید و کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود