Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:52:58 GMT

فروش خودروی کوییک از فردا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۲۶۴۲

فروش خودروی کوییک از فردا

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ باتوجه به استقبال و درخواست فراوان مشتریان از سایپا جهت برگزاری طرح فروش تا پیش از پایان امسال فروش خودرو کوییک که هفته گذشته و طی مراسمی وارد بازار شد و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت، ، از روز چهارشنبه با تعداد محدود انجام خواهد شد.

این خودرو جدید در سه کلاس متفاوت تولید می شود که مدل فول پلاس آن مجهز به امکاناتی نظیر گیربکس اتوماتیک، مالتی مدیا، کروز کنترل، چراغ روز، فرمان برقی، سیستم ورود بدون سوییچ ، استارت دکمه ای و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است نخستین خودرو ایرانی مجهز به گیربکس اتوماتیک محسوب می شود.

پیشتر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم ورود خودرو کوییک به بازار در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود سایپا امسال برنامه ای برای پیش فروش کوییک ندارد و اجرای این برنامه را به تکمیل تعهدات خود در سال آینده موکول کرده است، اما حجم تقاضای موجود در بازار ، سایپا را مجاب کرد تا قبل از پایان سال، طرح پیش فروش را به اجرا درآورد.

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این خودرو به صورت اینترنتی به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagruop.ir مراجعه کنند.

401

سایپا خودرو قیمت خودرو خودروسازی کوییک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید

خودروساز ژاپنی هوندا تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۷ نسل‌های بعدی خودرو‌های برقی خود را در چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان عرضه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خودروسازی هوندا موتور ژاپن در نظر دارد تا سال ۲۰۲۷، شش مدل خودروی الکتریکی نسل بعدی را با نام تجاری Ye در چین که بزرگترین بازار خودرو در جهان محسوب می‌شود را عرضه کند.

این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع و با احتساب مدل‌های قبلی ۱۰ نوع خودروی برقی را با برند هوندا را در چین عرضه کند. اقدامی که منجر خواهد شد هدف این شرکت در رسیدن به سهم ۱۰۰ درصدی خودرو‌های برقی از بازار چین تا سال ۲۰۳۵ محقق شود.

خودورسازی هوندا که در حال حاضر دومین خودروساز بزرگ ژاپن، از نظر حجم فروش محسوب می‌شود، در افزایش فروش خودرو‌های برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند فولکس واگن و جنرال موتورز عقب مانده است.

پیش از این هوندا و نیسان موتور که دو شرکت رقیب در ژاپن هستند، در مواجهه با رقابت فزاینده از سوی سازندگان خودرو‌های برقی چینی، اعلام کردند که در حال بررسی برای مشارکت در بخش‌های کلیدی و نرم‌افزاری هستند.

گفتنی است، شرکت هوندا در ابتدای سال میلادی ۲۰۲۴ از خودرو‌های الکتریکی «هوندا سری ۰» و دو مدل مفهومی دیگر در نمایشگاه خودروی CES رونمایی کرد.

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول