Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: ۹۵ درصد قتل‌های به وقوع پیوسته در استان کردستان کشف شده است. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ جمال سلمانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه نیروهای انتظامی برای کاهش آمار سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه سرقت از منزل 10 درصد، سرقت از مغازه 11 درصد، سرقت موتورسیکلت 17 درصد و کیف‌قاپی 18 درصد کاهش داشته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، وقوع قتل یک فقره افزایش داشته ضمن اینکه 95 درصد قتل‌های به وقوع پیوسته در استان کردستان کشف شده است.

قتل سریالی در کردستان نداریم

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه قتل سریالی در کردستان نداریم، تصریح کرد: دلایل اصلی قتل‌های به وقوع پیوسته در استان اختلافات خانوادگی و فردی، نزاع و مسائل اخلاقی است.

وی با بیان اینکه کردستان رتبه اول کشوری در جرم جعل اسناد را دارد، ادامه داد: از ابتدای امسال نسبت به سال گذشته این جرم یک درصد افزایش داشته است.

سرهنگ سلمانی با اشاره به اینکه 50 درصد از سرقت‌های انجام شده مربوط به سرقت خرد است که توسط افراد معتاد و ولگرد انجام می‌شود، افزود: امسال  84 درصد سرقت‌ها کشف شده است

54 باند قاچاق کالا در استان کردستان منهدم شد

وی با اشاره به دستور و ابلاغیه فرمانده نیروی انتظامی و دستگاه قضا اظهار کرد: تا پایان ایام تعطیلات عید نوروز مرخصی به سارقین سابقه‌داری که به نوعی حکم محکومیت آنها به پایان نرسیده است، داده نمی‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: در 11 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث مبارزه با جرائم اقتصادی، زمین‌خواری، فرار مالیاتی و تجریه اموال دولتی 7 درصد افزایش کشفیات این پرونده‌ها داشته‌ایم و همچنین 54 باند قاچاق کالا در سطح استان شناسایی و منهدم شده‌ است.

وی اضافه کرد: کالاهای قاچاق ممنوعه کشف شده در استان کردستان از نظر ارزش ریالی 11 درصد داشته است.

مردم کردستان از طریق سامانه 130 با پلیس آگاهی در ارتباط باشند

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خطاب به همه شهروندان خاطر نشان کرد: تلفن 130 مربوط به پلیس آگاهی استان کردستان است و مردم می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را به ما ارائه بدهند و همکاران پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده هرنوع پاسخگوی هستند.

سرهنگ سلمانی در پایان به برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام تعطیلات نوروز گریزی زد و افزود: پلیس آگاهی در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان و میهمانان نوروزی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و همراه آنان هستیم.

انتهای پیام/

R7848/P4001/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است