Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:41:14 GMT

باخت تراکتورسازی مقابل الجزیره در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۲۸۷۲

باخت تراکتورسازی مقابل الجزیره در نیمه نخست

تیم فوتبال تراکتورسازی در نیمه نخست بازی با الجزیره امارات شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه تیم تراکتورسازی در تبریز به مصاف الجزیره امارات رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود الجزیره به اتمام رسید.

در این نیمه و تا دقایق پایانی، دو تیم عملکرد چشمگیری نداشتند و الجزیره به جز دو صحنه جدی، توپ دیگری روی دروازه تراکتورسازی نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تراکتورسازی در دقایق ۴۰ و ۴۲ روی شوتهای احسان پهلوان و علی طاهران می توانست گلزنی کند که توپ روی واکنش دروازه بان الجزیره به کرنر رفت.

با این حال تیم الجزیره در دقیقه ۴۴ و بر خلاف جریان بازی توسط رومارینو توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند تا تراکتورسازان با باخت راهی رختکن شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به‌نظر می‌رسد سفر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد و آنها تیمی هستند که در ورزشگاه ومبلی و در فینال رقابت‌ها صف‌آرایی خواهند کرد.

مرد اول امشب زردپوشان متس هوملز است. او که در بازی رفت به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و بسیاری از حملات پاری سن ژرمن را دفع کرد، در نیمه اول دیدار امشب هم در قلب دفاع خوش درخشید و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

او در ابتدای نیمه دوم پا را فراتر گذاشت و در دقیقه ۵۰ پس از به‌دست آمدن یک کرنر برای تیمش جلو رفت تا اتفاق بزرگی را رقم بزند. ارسال دقیق کرنر از یولیان برانت به بهترین جای ممکن رفت و هولمز با یک ضربه سر زیبا دروازه جان لوئیجی دوناروما را باز کرد. ۲-۰ دورتموند، حالا ادین ترزیچ و پسرانش در یک‌قدمی فینال هستند. درست مانند سال ۲۰۱۳.

علاوه‌بر یادآوری چمپیونزلیگ فصل ۱۳-۲۰۱۲، گل هوملز یک بازی خاطره‌انگیز دیگر را هم به یادها آورد. ضربه سر او تداعی‌گر گلش در یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ به فرانسه بود. پروازی مانند پرواز ۱۰ سال پیش در نبرد آلمانی‌ها و فرانسوی‌ها. هوملز آن سال با تیم ملی به قهرمانی رسید و امسال هم این فرصت را دارد که جام قهرمانی چمپیونزلیگ را در ومبلی بالای سر ببرد.

دیگر خبرها

  • تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است