Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردارسید محمودمیرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، برقراری نظم و امنیت در جامعه را از وظایف ذاتی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: مسئولیت نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت، حفظ جان مال و ناموس مردم است و تامین امنیت مردم در برخی از مراسمات خاص نظیر چهارشنبه آخر سال، ایام نوروز و از مهمترین وظایف پلیس به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پخش موسیقی زنده در برخی از رستوران‌ها و اماکن تفریحی را منوط به دریافت مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی اشاره کرد و افزود: حضور ملموس و موثر پلیس در مناطق تفریحی و گردشگری موجب افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه خواهد شد.

سردار میرفیضی در تعدی به مردم، آلودگی‌های صوتی و ایجاد مزاحمت برای مردم را خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال برشمرد گفت: با تدوین برنامه‌های اجرایی در سال ۹۷ با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های اجرایی امسال، است که تامین امنیت مراکز تجاری، حضور پررنگ نیروی انتظامی در مناطق تفریحی و گردشگری و مدیریت بر چهارشنبه آخر سال از مهمترین ماموریت‌های فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در روز‌های پایانی سال است.

میرفیضی چهارشنبه آخر سال را فرصتی برای استفاده از توانمندی‌های مردمی در تولید و حفظ امنیت برشمرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن انقلاب، گفت: این موضوع یکی از مهمترین مولفه‌های انقلاب اسلامی است و باید زیر ساخت‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تمامی سطوح جامعه ایجاد شود .

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر منابع و امکانات موجود، ایام نوروز را بهترین فرصت برای خدمت به مردم بیان کرد و گفت: کاهش تصادفات و ناهنجاری‌های اجتماعی را از مهمترین نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های نیروی انظتامی است و باید از تمامی امکانات و هرآنچه که در توان داریم برای کسب رضایت مردم در این ایام استفاده کنیم.

انتهای پیام /ر

افزایش امنیت باحضور پلیس در مناطق گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران