Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، با حضور مسئولین،‌ ائمه جمعه و جماعات ،‌خانواده های معظم شهدا و عموم مردم شهرستان ثلاث باباجانی مراسم گرامیداشت روز شهید و روز شهرستان در راستای سالروز بمباران روستای شیخ صله در سالن امتحانات آموزش و پرورش برگزار شد.

 

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی با تقدیر و تشکر از مهمانان اظهار داشت :‌امروز برای ما روز مهمی است چراکه امروز ،‌ روز شهید و تکریم از مقام شهدا است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ امیر حمزه خزایی گفت:‌ در واقع میزبان اصلی این مراسم معنوی ،‌ خانواده های معظم شهدا هستند و ما امروز مهمان خانواده های معظم شهدای ثلاث باباجانی هستیم.

 

 

سرهنگ خزایی افزود: ثلاث باباجانی در دوران دفاع مقدس ۱۳۷ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب کرد و این نشان از انقلاب مداری این دیار عزیز را می دهد.

 

وی هچنین عنوان کرد:‌ وفاداری به انقلاب و نظام همچنان در میان این مردم می درخشد به گونه ای که دو تن از مردمان این دیار در دفاع از کشور و مبارزه با جریان های تکفیری به شهادت رسیدند .

 

 

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی گفت:‌ ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

 

سرهنگ امیر حمزه خزایی خاطرنشان کرد:‌ شهدا با آگاهی و بینش و بصیرت رفتند و ما برای ادامه راه شهدا باید از این خصایص برخوردار باشیم.

 

 

وی بیان داشت:‌ اگر امروز دشمنانان با ایران اسلامی دشمنی دارند و در پی ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند این به دلیل راهبرد اسلامی ایران و قاطعیت رهبری است .

 

در ادامه این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) به عنوان سخنران این برنامه اظهار داشت :‌عاقبت به خیر شدن یعنی راه شهدا رفتن .

 

حجت الاسلام فرهاد شکری گفت:‌ در روز قیامت جایگاه های افراد را به پست و مقام نمی سنجند بلکه با اعمال آنها جایگاه ها سنجیده می شوند.

 

حجت الاسلام شکری افزود :‌ سعادت انسان در شهادت است و هر کسی که شهید شد به سعادت دست یافته است.

 

 

وی بیان داشت :‌ هر لحظه امکان داره که روزی از این دنیا برویم اما خوش به حال کسی که از این دنیا را با خون پاک خودش ترک می کند .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) گفت :‌ مقام شهید بسیار بالا است به طوری که در کلام خداوند متعال و بزرگان می تواند به صورت گسترده یافت .

حجت الاسلام فرهاد شکری اضافه کرد :‌ جایگاه شهید به اندازه ای است که غسل و کفن نمی خواهد .

 

 

حجت الاسلام شکری در ادامه افزود : امثال شهید شعری و محمدی بازنشسته شده بودند اما چرا خداوند پایان عمر این عزیزان را اینچنین قرار داد . چون خداوند آنها را دوست داشت و آنها را پیش خودش برد.

 

وی گفت : آمریکا و عربستان و اسرائیل و همپیمانانشان داعش را تجهیز کردند به همه ی امکانات روز و پول مجهز کردند تا امنیت جمهوری اسلامی را دچار خدشه کنند .

 

حجت الاسلام شکری بیان داشت :‌ اما با وجود خون پاک شهیدان جمهوری اسلامی ایران تنواست با اتکا به فضل الهی و جوانان با ایمان در این کارزار سربلند بیرون بیایید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی