Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت: در دومین مرحله مسابقات اسپید اسلالوم دستجات آزاد نونهالان ورزشکار همدانی به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مجیدی با اشاره به قهرمانی اسکیت‌باز همدانی در دومین مرحله مسابقات اسپید اسلالوم دستجات آزاد کشور اظهار داشت: دومین مرحله مسابقات اسپید اسلالوم دستجات آزاد نونهالان در سال ۹۶ با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد این دوره به میزبانی استان البرز در شهر کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ۵۸ نفر در بخش آقایان و در بخش بانوان ۶۱ ورزشکار حضور داشتند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به حضور اسکیت‌بازان همدانی در این رقابت‌ها گفت: ۱۶ ورزشکار در رده سنی‌های مختلف از استان‌همدان در این مسابقات به رقابت پرداختند.

مجیدی عنوان کرد: در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال آقایان امیرحسین محمد ظاهری موفق به کسب طلای این مسابقات و سکوی قهرمانی این رده شد.

وی با اشاره به نتایج سایر اسکیت‌بازان همدانی بیان کرد: همچنین محمدپارسا مرادی شهباز دیگر ورزشکار همدانی ششم شد و در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال بانوان تینا نظری موفق به کسب جایگاه چهارم شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی