Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:23:36 GMT

بودجه شهرداری اسلامشهر در سال ۹۷ افزایش ۲۱ درصدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۳۶۷۴

بودجه شهرداری اسلامشهر در سال ۹۷ افزایش ۲۱ درصدی دارد

اسلامشهر- رییس شورای شهر اسلامشهر از تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری این شهرستان و افزایش ۲۱ درصدی آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرپویان طارانی عصر سه شنبه در پایان هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر این شهرستان ازتصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری و ارسال آن به هیأت تطبیق مصوبات خبر داد و طی سخنانی اظهار داشت: بودجه سال آتی با افزایش ۲۱ درصدی می تواند زمینه را برای اجرای بسیاری از طرح ها و پروژه های زیرساختی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرپویان طارانی افزود: بودجه سال آتی نسبت به بودجه سال ۱۳۹۶ افزایشی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دارد و یکی از بودجه های عملیاتی مؤثر خواهد بود که می تواند تأثیر به سزائی در پیشرفت شهر و انجام عملیات عمرانی در سطح شهر داشته باشد.

رییس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به انجام پروژه های عمرانی در حوزه ساخت قبور ، دیوارچینی و سنگ فرش محوطه آرامستان اسلامشهر گفت: بودجه سازمان آرامستان ها نیز در سال آتی با افزایش ۵.۱۹ درصدی خود، می تواند در راستای تحقق برنامه های این سازمان در انجام عملیات عمرانی بودجه ای معقول و عملیاتی باشد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ادغام سازمان های پسماند و موتوری بیان داشت: بودجه سازمان پسماند نیز با افزایش ۱۴ درصدی خود ، از جمله سازمان هایی است که در سال ۱۳۹۷ می تواند گامی اساسی در ارائه خدمات به شهروندان بردارد.

مهرپویان طارانی در خصوص افزایش بودجه ی ۲۸۱ درصدی سازمان حمل و نقل بار و مسافر عنوان کرد: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در سال ۱۳۹۷ به آن خواهیم پرداخت مسأله نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است که از مطالبات مهم و به حق مردم محسوب می شود و از همین جهت با اندیشیدن تدابیر لازم در سال ۱۳۹۷ شاهد نوسازی این ناوگان خواهیم بود.

رییس شورای شهر اسلامشهر گفت: ادغام سازمانهای تاکسیرانی، پایانه مسافربری و اتوبوسرانی از دیگر دلایل افزایش بودجه ی سازمان حمل و نقل بار و مسافر است که امید آن می رود این ادغام و افزایش ۲۸۱ درصدی بودجه بتواند زمینه ساز ارائه خدمات تخصصی و مطلوب به شهروندان شود.

مهرپویان طارانی پیش بینی اعتبار برای سازمان آتش نشانی در راستای تأمین نیرو و تجهیزات را دلیل اصلی افزایش ۳۸ درصدی بودجه این سازمان دانست و گفت: سازمان آتش نشانی در سال ۱۳۹۷ می تواند پیش بینی های صورت گرفته را محقق ساخته و سازمان را به استانداردهای لازم نزدیک تر کند.

مهرپویان طارانی با اشاره افزایش سه میلیارد تومانی در پروژه های عمرانی گفت: بر همین اساس بودجه سازمان عمران و بازآفرینی ۲۴ درصد نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش داشته است که رئیس شورای شهر اسلامشهر انجام عملیات عمرانی را یکی از وظایف مهم شهرداری دانست و در این خصوص گفت: وظیفه خدمات شهری با رقمی بالغ بر ۱۷۵ میلیارد و چهارصد و سی میلیون است که با مدیریت صحیح می تواند، تحولی چشم گیر در شهر ایجاد کند.

مهرپویان طارانی بودجه پیشنهادی شهرداری را برای سال ۱۳۹۷ مبلغ ۳۳۳ میلیارد و پانصد و پانزده میلیون تومان بر شمرد و گفت: پس از بحث و بررسی های فراوان و برگزاری جلسات متعدد و اخذ نظرات کارشناسی، نمایندگان محترم مردم در شورای شهر با افزایش بودجه به رقم ۳۶۰ میلیارد و یکصد و شصت و پنج میلیون تومان، آن را تصویب به هیأت تطبیق ارسال نمودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور