Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@23:43:14 GMT

چهارشنبه سوری 371 مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۳۷۰۷

رویداد۲۴-چهارشنبه سوری تاکنون 371 مورد مصدوم برجای گذاشته است. سازمان اورژانس کشور روز سه شنبه اعلام کرد: گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال تاکنون 371 مورد مصدوم و دو مورد فوتی داشته است. 94 درصد از مصدومان مرد و 6 درصد زن هستند.

طبق این گزارش، 34 درصد این حوادث به سوختگی و سه درصد به قطع عضو منجر شده است، 66 درصد این حوادث نیز به گروه سنی 6 تا 18 سال مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، 77 درصد از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال استفاده کننده از موادمحترقه بوده اند.
بر اساس این گزارش، 54 نفر به وسیله آمبولانس اورژانس اعزام شدند و 9 نفر از آنها در محل توسط اورژانس پیش بیمارستانی درمان شدند.
سازمان اورژانس کشور تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستانی را 274 نفر عنوان کرده است که البته 227 نفر از آنها درمان و ترخیص شده اند.
طبق اعلام سازمان اورژانس کشور، هنوز 93 نفر در بخش های مختلف بیمارستانی بستری هستند اما 6 نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات درمانی را دریافت می کنند.
بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، متاسفانه دو نفر از مصدومان مرتبط با چهارشنبه آخر سال در استان های زنجان و همدان در مرکز درمانی جان خود را از دست داده اند.
همچنین سازمان اورژانس کشور، بیشترین تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال را در تهران با 69 نفر معادل 21 درصد از کل مصدومان، آذربایجان شرقی با 38 نفر معادل 12 درصد از کل مصدومان و آذربایجان غربی با 36 نفر معادل 11 درصد از کل مصدومان عنوان کرده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان