Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ثبت نام 773 نفر در طرح بوم گردي اين شهرستان گفت: تاکنون پرونده 93 نفر در بخش طرح هاي بوم گردي تاييد شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيد محمد احمدي عصر روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان رشت در فرمانداري اظهار داشت: پرونده هاي طرح هاي بوم گردي پس از تاييد به بانک براي دريافت تسهيلات معرفي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر ضرورت توجه به طرح هاي اشتغالزايي و اقدامات لازم در اين باره خاطر نشان کرد: موضوع مهم اشتغال و اشتغالزايي از مباحث جدي در کشور به شمار مي رود و از جمله مطالباتي است که بايستي از هر شيوه اي و تعامل سازنده اي براي رفع اين مشکل بکوشيم.
فرماندار شهرستان رشت با بيان اين که دولت به اشتغال پايدار روستايي و فراگير اهتمام دارد، افزود: نگاه دولت اين نيست که ما با پرداخت تسهيلات افراد را گرفتار کنيم بلکه بايستي اشتغالزايي را به همراه داشته باشد.
وي خاطر نشان کرد: انتظار است تا در بخش اشتغالزايي تحرک و نشاط بيشتري را شاهد باشيم و اين تحرک مقدمه اي براي انجام فعاليت هايي از جمله اشتغالزايي براي سال آينده باشد.
احمدي با تاکيد بر اينکه ملاک ارزيابي ما در زمينه هاي اصلي مديريت ، اشتغال است، اظهار داشت: فايل جدايي را براي توانمندي و خلاقيت مديران در زمينه اشتغال در دستور کار قرار داده ام که البته خود ما هم اينگونه ارزيابي مي شويم.
وي با بيان اين که بايستي با وقت گذاشتن، خلاقيت و فکر کردن در زمينه اشتغالزايي کار انجام شود، تصريح کرد: هنر مديريت پويا و هدف دار اين است که مردم از صحبت کردن با ما مايوس نشوند و از خروجي جلسه ها لذت ببرند.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، داراي 930 هزار نفر جمعيت است که 60درصد آنها شهري و 40 درصد روستايي هستند.
7286 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تور مدرسه گردی در مشهد