Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :در آستانه‌ی بهار طبیعت گروهی از شهروندان و فعالان محیط زیست منطقه ۹ به همراه شهردار و معاونین منطقه اقدام به پاکسازی کرانه‌ی شرقی رودخانه کن کردند.

به گزارش امتداد ، سید علی مفاخریان شهردار منطقه در جریان اجرای این برنامه ضرورت تقویت حس مشارکت و مسئولیت‌پذیری شهروندان را در حفاظت از محیط زیست مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با فرهنگ‌سازی مستمر و آموزش به شهروندان در خصوص کاهش تولید زباله و بازیافت آن، بتوانیم در بهبود وضعیت محیط‌زیست شهر تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه‌ی این برنامه شورایاران محلات فتح صنعتی طی نامه‌ای مراتب قدردانی خود را از شهردار و مسئولین حوزه خدمات شهری منطقه ۹ به جهت اجرای فعالیت‌های موثر زیست‌محیطی اعلام کردند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، یاسر اشتاد افزود: براساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش های مطلوبی پیش بینی می شود.

او با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی هم برای استان از روز دوشنبه پیش بینی می شود، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلیمتر باندگی ثبت شد.

 در این مدت برای کاهش خسارت های ناشی از بارندگی ها هواشناسی استان با صدور هشدارهای متعددی از شهروندان خواست تا موارد ایمنی را رعایت کنند.

از شهروندان خواسته شده است از اتراق در کنار رودخانه ها و تردد در ارتفاعات به علت وقوع سیل و طغیان رودخانه و احتمال رعد و برق و صاعقه پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن