Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت:به رغم پایان یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تا کنون تنها 10 درصد قرارداد بازیکنان بانوان استقلال خوزستان پرداخت شده است.

فروزان سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که رقم قراردادهای بازیکنان ما نسبت به تیم های دیگر بسیار ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان بیشترین مبلغ قرارداد یک بازیکن تیمش را 50 میلیون ریال دانست و گفت: با توجه به این که شب عید است انتظار داریم که مسئولان باشگاه حق الزحمه بازیکنان را پرداخت کنند.
وی عنوان کرد:رقابت بین تیم های بی بضاعت و مرفه باعث ایجاد عدم تعادل در رقابت های امسال شد که انتظار می رود در لیگ سال آینده شاهد این گونه مسائل نباشیم.
سلیمانی با اشاره به این که لیگ امسال در سطح کیفی خوبی برگزار شد افزود: بی شک بازی کردن مقابل تیم هایی که از بازیکنان مطرح برخوردارند و از مدت ها قبل از آغاز مسابقات به تمرین مشغول بودند، بسیار سخت است.
وی با بیان این که تیمش سه روز قبل از شروع رقابت ها بسته شد افزود: این موضوع باعث شد که از لحاظ فنی و جسمی بسیار متضرر شویم و نتوانیم آن گونه که باید نتیجه گیری کنیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به این که در این فصل نوسان زیادی داشته و بسیار سختی کشیدیم افزود: هدفمان در ابتدای لیگ کسب عنوان هشتم و نهم بود و قصد داشتیم تنها در لیگ بمانیم که خوشبختانه این امر محقق شد و سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شد.
وی با بیان این که نیم فصل اول مسابقات برای بازیکنان ما تنها حکم تجربه کسب کردن را داشت افزود: بسیاری از بازی های نیم فصل اول را از روی کم تجربگی از دست دادیم و معتقدم برای حضور در رقابت های فصل آینده نیاز به کار بیشتری داریم.
سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه در فصل آینده تیم داری خواهد کرد افزود: مسئولان باشگاه تمایل به حفظ تیم دارند اما اگر نخواهند تیم داری کنند سهمیه استان باقی است و با حمایت مسئولان استان می توان تیم داری کرد.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب پالایش گاز ایلام شدو در مکان دهم جای گرفت تا در جمع تیم های لیگ برتری باقی بماند.
9879/6064

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ ملی چوگان با برگزاری جام بنفشه در بخش بانوان در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد و طی ۲۶ هفته تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است لیگ ملی چوگان در سال ۱۴۰۳ با هدف توجه ویژه به ورزش بانوان و تقارن با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با برگزاری رقابت چوگان بین بانوان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه قبلی فدراسیون چوگان، داشتن کارت عضویت سال ۱۴۰۳ و بیمه ورزشی معتبر برای حضور در رقابت ها برای چوگان بازان الزامی است.

کد خبر 6079689

دیگر خبرها

  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • اقدام عجیب ۲ ستاره‌ ملی‌پوش علیه پرسپولیس!
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان