Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری از پرداخت بیش از 99 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حبیب الله وفایی روز سه شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: این تسهیلات از سوی بانک به متقاضیان پرداخت شده است.
وی افزود: تکمیل و بهره برداری از 516 کیلومتر خط راه آهن، 800 کیلومتر خط راه آهن دوم و سوم، 237 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 100 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در کریدورهای شمالی - جنوبی و شرقی - غربی کشور و یکهزار کیلومتر راه روستایی از مهمترین پروژه های اولویت دار ابلاغی اقتصاد مقاومتی به وزارت راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وفایی تصریح کرد: توسعه و نوسازی ریلی با محوریت و مشارکت بخش خصوصی شامل 50 دستگاه لوکوموتیو، 200 دستگاه سالن مسافری و یکهزار و 500 دستگاه واگن باری به همراه تکمیل و توسعه بنادر مهم در سواحل دریای عمان، خلیج فارس و دریای خزر به منظور ترانزیت از دیگر پروژه های اولویت دار است.
وی همچنین احداث و بهره برداری از راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز، آزادراه تهران - کاشان - اصفهان - شهرکرد و آزادراه شهرکرد - اهواز را از دیگر پروژه ها دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در اجرای طرح های سرمایه گذاری و توسعه ای بخش های مختلف از توان بخش خصوصی داخلی و خارجی بهره گیری شود.
اقبال عباسی اظهار کرد: جذب کامل اعتبارات و تلاش برای تسریع در روند اجرایی طرح های توسعه ای چهارمحال و بختیاری با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی مورد توجه مسئولان اجرایی باشد.
7362/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد دمای کمیته زیر صفر برای استان، گفت: احتمال سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود. - اخبار استانها -

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد برای سطح استان، اظهار داشت: این هشدار به دلیل ورود یک توده هوای سرد به استان است که برای کشاورزان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه از اکنون تا صبح فردا این هشدار ادامه دارد، مطرح کرد: کاهش دمای کمینه به ویژه صبح فردا و احتمال سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد دمای کمیته زیر صفر برای استان، گفت: همه مناطق استان به ویژه کوهرنگ، شهرکرد، بن، فارسان، بروجن و کیار متاثر از این کاهش دمای کمینه خواهند بود.

چراغ‌پور با اشاره به اینکه لازم است دمای گلخانه‌ها در این مدت تنظیم شود، خاطرنشان کرد: انجام اقدامات لازم جهت کاهش مخاطرات ناشی از سرمازدگی محصولات بهاره به خصوص در باغات ضروری است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری