Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@22:37:23 GMT

فرزاد فرزین شانزلیزه را به بازار آورد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۵۶۱۰

فرزاد فرزین شانزلیزه را به بازار آورد

«شانزلیزه»، نام تازه‌ترین آلبوم فرزاد فرزین، خواننده پاپ است که امروز سه‌شنبه، بیست و دوم اسفند منتشر شد.

ایران آنلاین /این آلبوم شامل ۱۳ قطعه به نام‌های «پرواز»، «قول بده»، «خنده‌های تو»، «یه خواهش»، «شمال»، «مگه چی داری»، «ای جان»، «دل من»، «بیمارشم»، «من به جهنم»، «شراب»، «کجا دنبالت بگردم» و «شانزلیزه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه‌هایی از آرش عدل‌پرور، پدرام شهرابی، آرمن، علی ایلیا، روزبه بمانی، مهدی ابراهیمی‌نژاد، فرزاد فرزین، سمیه هدایت‌نژاد، حامد رجبی و مسعود محمدی در این آلبوم خوانده می‌شوند.

فرزاد فرزین، آرش، آرمن، علیرضا افشار و مهدی ابراهیمی‌نژاد آهنگسازی قطعات این آلبوم را بر عهده داشته‌اند و تنظیم آن توسط مسعود جهانی، تایماز اطاعتی، سعید زمانی، بهروز علیاری، اشکان آبرون، مهدی ابراهیمی‌نژاد، مهرشاد خنج، مهران خالصی، آرتین زمانی، محمد شاکر و مهران خلیلی انجام شده است. در بخش میکس و مسترینگ نیز مسعود جهانی، مهرشاد خنج، سعید زمانی، محمد فلاحی، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، مهدی ابراهیمی‌نژاد، مهران خالصی، محمد فلاحی و حسین پورمعصومی همکاری کرده‌اند.

تهیه‌کننده این آلبوم، رسول ترابی، مدیر تولید، سمیه کاویانی، مدیر اجرایی و ایده‌پرداز طرح اولیه حمیدرضا امینی، عکاس، ایده‌پرداز و ناظر هنری سالار پیزری، اجرا و نقاشی دیجیتال حامد مرادمند و گرافیست و لوگو تایپ ستایش احمدی بوده‌اند./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مراسم تشییع این شهید امروز در میدان امام خمینی بشرویه برگزار شد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  40 سال چشم به راهی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • یک ادعای جنجال درباره پدر مهران غفوریان + عکس
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)