Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@14:41:08 GMT

آسیب های جبران ناپذیر نارنجک بازی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۵۷۹۹

نائب رئیس جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: عمده آسیب هایی که ناشی از استفاده مواد محترقه و انفجار آنها رخ می دهد قطع شدن دست و انگشتان است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر باطنی در گفتگوی 18:30 شبکه خبر با اشاره به لزوم آگاه ساختن جوانان و نوجوانان از خطرات ناشی از بی مبالاتی در استفاده از مواد محترقه خطرناک و غیراستاندارد گفت:  انفجار ناشی از مواد محترقه منجر به قطع عصب صورت و یا آسیب های بینایی هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 باطنی درباره هزینه های گزافی که اینگونه مصدومیت ها روی دست خانواده ها و کشور می گذارد گفت: عضوهای آسیب دیده معمولا با یک مرحله جراحی بهبود کامل نخواهد یافت، بلکه چندین بار جراحی بدنبال خواهد داشت. این جراح پلاستیک و زیبایی افزود:  اغلب آسیب دیدگی های ناشی از مواد محترقه نیاز به ابزارهای گران قیمتی مانند پروتزها و یا جراحی های سنگین دارد که با وجود این هم متاسفانه اعضاء جراحی شده  به حالت اولیه هم بر نخواهند گشت. دکتر باطنی تاکید کرد: مشاهده می شود که با وجود این که بیشتر مصدومان چندین بار جراحی شده اند و هزینه های گزافی نیز متحمل شده اند، ولی عضو آسیب دیده آنها بعد از جراحی بهبود نیافته و درمان آن دلچسب نخواهد بود.
 او با ابراز امیدواری درباره این که مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال کاهش یابد اضافه کرد: باید گفت در این گونه مراسم، پیشگیری بهتر از درمان است. این جراح پلاستیک از جوانان خواست در صورت هرگونه آسیب به صورت و چشم و یا دست و انگشتان خود را با پزشکان مربوطه درمیان بگذارند و آن را پنهان نکنند تا هرچه سریعتر درمان شوند.
 باطنی ادامه داد: بیمارانی که  قطع عضو شده اند دچار آسیب های روحی نیز می شوند که از این جنبه نیز مصدومان باید تحت درمان قرار بگیرند.
دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم

نیت، قصد باطنی برای انجام عملی است؛ بنابراین، نیت ارتباط تنگاتنگی با انگیزه هر فردی برای انجام عمل دارد؛ زیرا حالت نفسانی و باطنی نیت، زمانی در انسان ایجاد می‌شود که انگیزه‌ای برای انجام عملی برای دستیابی به مقاصد و اهدافی در وی ایجاد شده باشد. البته ممکن است که آنچه شخص نیت کرده به هر دلیل و مانع درونی یا بیرونی تحقق نیابد و شخص نتواند آنچه را نیت کرده انجام دهد، اما برای آن آثاری است که در دو حوزه کلامی و فقهی از آن سخن به میان آمده است؛ چرا که نیت همانند ایمان و کفر و نفاق، به شکلی، عمل انسانی است و برای هر عمل انسانی، حکم فقهی و کلامی و آثاری است که در آموزه‌های قرآن و اسلام بیان شده است؛ زیرا خدا بر خلاف دیگران به اعمال ظاهری و باطنی انسان علم دارد و بر اساس آن علم کامل خویش محاسبات خود را انجام می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • فواید و خواص آب سیب‌زمینی
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • ویپ و خطراتی فراتر از آسیب به ریه و مغز