Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی از واگذاری اینترنت پر سرعت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،مهدی خرامش ظهر امروز در دیدار با  فرماندار شهرستان اسکو از واگذاری اینترنت پر سرعت به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان آذربایجان شرقی دارای اینترنت پرسرعت می باشد که بر اساس اهداف و برنامه های آتی وزارت در نظر است تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان آذربایجان شرقی زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفته و روستائیان عزیز در هر نقطه از استان بتوانند از خدمات شبکه دولت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویداد ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی و اینکه شهرستان اسکو و بالاخص منطقه گردشگری و توریستی کندوان مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود افزود : زیرساخت های ارتباطی در شهرستان اسکو مطلوب بوده و امیدواریم مشکل خاصی برای میهمانان وجود نداشته باشد که در صورت مشاهده یا گزارش موردی نقص ارتباطی آماده رفع مشکل در اسرع وقت می باشیم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال شناسایی تمام نواقص و کمبود های شهرستان ها هستیم و با اجرای طرح همت تا پایان سال جدید این نواقص بر طرف و خدمات به شکل قوی ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: بنا داریم امکانات موجود در استان را به شکل برابر در سطح استان و شهرستان ها توزیع کنیم.

مرتضی محمد زاده نیز در این دیدار با تقدیر از مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات درجهت پیگیری دقیق مسائل ارتباطی اظهار داشت: در بحث ارتباطات و زیرساخت ها در شهرستان اسکو کارهای خوبی انجام گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد و با توجه به اینکه بیشتر روستاهای شهرستان اسکو مهاجرت معکوس داشته و رشد جمعیتی برابر آمار سال ۱۳۹۵ داریم طبعاَ نیاز به اینترنت پر سرعت انکار ناپذیر خواهد بود.

فرماندار اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: تعدادی از روستاهای شهرستان فاقد زیرساخت های اینترنتی بوده و مردم متقاضی این خدمت هستند که لزوم توجه جدی برای بهره مندی آنان از این فناوری ارتباطی احساس می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب