Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز زمان زیادی از تاریک شدن هوا و شروع چهارشنبه سوری نگذشته که سیل اخبار ناخوشایند مخابره می‌شود.
به گزارش «تابناک»، لابه‌لای انبوه ترقه‌ها و بمب‌های خریداری شده یا دست سازی که در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر‌های کشورمان منجر می‌شود و صدای ناهنجار و بوی غلیظ دود و باروت را موجب می‌شود، فریاد‌های دلخراشی گم می‌شود که ناشی از آسیب‌های شدید و گاه جبران ناپذیری‌ست که برخی متحمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آفتی که مدتهاست به جان چهارشنبه سوری افتاده و در سایه برخی تصمیمات غلط و قصور بزرگترها، این روز خاص از سال را به پر حادثه‌ترین روز هر سال کشورمان تبدیل کرده است. روزی مملو از حوادث دلخراش که در گوشه و کنار کشورمان رخ می‌دهند و آن چنان که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

این خبر تکمیل می‌شود...   آمار جان باختگان به چهار تن رسید ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، یک نوجوان ١۵ ساله در کرج بر اثر انفجار مواد محترقه فوت کرد.

گفتنی‌ست پیشتر اعلام شده بود سه تن در تهران، زنجان و همدان جان باخته‌اند.

افزایش شمار مصدومان به 513 تن ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۰

سرپرست سازمان اورژانس کشور از افزایش شمار مصدومان خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در کشور به 513 و در تهران به 91 نفر افزایش یافته است.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۰

قطع 3 انگشت دست نوجوانی 15 ساله بر اثر انفجار مواد محترقه - تهران/ایرنا

۴۶۴ مصدوم که ۱۷ تایشان دچار قطع عضو شده‌اند ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۶

پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشوری گفت: تاکنون 464 مصدوم، 17 قطع عضو، 158 سوختگی درجه 2 و 3 و 157 مورد آسیب چشمی گزارش شده است.

فیلم: توصیه رئیس اورژانس کشور به والدین و بزرگترها ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۵ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی 3 جان باخته در تهران، همدان و زنجان ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۹

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: در استان تهران تاكنون ٣٨ مصدوم به بيمارستان ها مراجعه كرده اند كه يك زن و مابقي مرد هستند. ٥٠ درصد مصدومين دچار سوختگي و نیمی هم دچار قطع عضو بريدگي، شكستگي و اسيب به چشم و دست شده اند

وی افزود: تاكنون يک نفر فوتی در تهران، يک نفر در زنجان و يک نفر در همدان گزارش شده است. كم سن ترين مصدوم ٩ ساله و بیشترین، ٣٠ سال دارد. طي امروز دو نفر دچار قطع عضو شده اند كه يكي جواني ٣٥ ساله و ديگري نوجواني ١٢ ساله است، هر دو از ناحيه دست قطع عضو شده اند.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان