Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان از فعال بودن ۱۳ مرکز معاینه فنی برای خودروهای سبک عمومی و شخصی در استان خبر داد.

صادقعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون ۱۳ مرکز معاینه فنی برای خودروهای سبک شخصی و عمومی در هشت شهرستان استان فعال است.

وی افزود: هم سه مرکز در گرگان فعال است و تا پایان هفته جاری یک مرکز دیگر هم فعال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این که در شهرستان های علی آبادکتول و گنبدکاووس هر کدام دو مرکز فعال است، ادامه داد: در شهرستان های کردکوی، آق قلا، بندرترکمن، مینودشت و کلاله هر کدام یک مرکز فعال است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان با بیان این که یک مرکز معاینه فنی در شهرستان رامیان هم درخواست داده بود که هنوز فعال نشده است، اضافه کرد: خودروهای شخصی پس از چهار سال از تولید معاینه فنی دریافت کنند و مدت اعتبار هر معاینه فنی یکسال است.

وی با یادآوری این که خودروهای سبک عمومی هر ۶ ماه یکبار باید معاینه فنی دریافت کنند، تصریح کرد: مراکز معاینه فنی استان از ساعت هشت صبح تا هشت شب فعال است و در ایام تعطیلات نوروز هم به متقاضیان خدمات ارائه می کنند.

رحیم باقری، سرپرست اداره ایمنی ترافیک گلستان هم از وجود دو مرکز معاینه فنی در گرگان و علی آباد کتول ویژه خودروهای سنگین خبر داد و اظهار کرد: مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در گرگان، کیلومتر یک جاده گرگان به ساری رو به روی هتل آذین و در علی آباد هم در ۵۰۰ متری جاده زرین گل قرار دارد.

وی افزود: تمامی خوروهای حمل و نقل عمومی که یک سال از عمر آن ها گذشته باشد حتما باید معاینه فنی اخذ کنند.

باقری اظهار کرد: ایام تعطیلات نوروزی زمان کاری این مراکز افزایش پیدا می کند و از ساعت هشت صبح الی ۱۶ فعال و حتی روزهای تعطیل هم این مراکز آماده ارائه خدمات هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ حیدری شامگاه دیروز در برنامه گفتگوی ویژه خبر سیمای استان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت: تعیین روز ارتش، تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تثبیت ارتش بود.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور‌های استعمارگر و در راس آنها آمریکا، که منافعشان به خطر افتاده بود، غائله‌های مختلفی را در کشور ما به راه انداختند و در نهایت، عراق را برای حمله به ایران، تحریک، تجهیز و حمایت کردند، اما به جایی نرسیدند.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: در همه این موارد، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروی ایمان، تکیه بر توان داخل و پشتیبانی ملت، ایستادگی کرد.

سرهنگ حیدری افزود: در طول این سال‌ها نیز ارتش جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، در حفظ و تقویت امنیت کشور، جانفشانی کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله خودکفایی، اقتدار و قدرت نظامی است.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این عملیات، دنیا و حتی برخی در داخل را به این باور رساند که نمی‌توان به ایران، نگاه چپ داشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ما کشور صلح هستیم، اما در واقع لازم، محرک و هجومی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ شهید از چهار هزار شهید گلستان، ارتشی هستند و استان ۳۴۰۰ جانباز و ۲۲۰۰ آزاده ارتشی نیز دارد.

دیگر خبرها

  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد