Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: معاینه ظاهری و آزمایش DNA از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری انجام شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منصور فیروزبخت اظهار داشت: جواب آزمایش DNA در کمتر از 3 روز مشخص و اعلام می‌شود.

وی افزود: خانواده جان‎باختگان باید پرینت پروفایل ژنتیکی خود را به پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری ارسال کنند تا با جواب آزمایش DNA بتوان اجساد را شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پس از انجام امور مربوطه در پزشکی قانونی، اجساد تحویل خانواده جان‎باختگان در کشور ترکیه می‌شود.

ساعت 18:15 دقیقه شامگاه یکشنبه هواپیمای شخصی ترکیه‌ای در مسیر شارجه به استامبول با 11 سرنشین با کوه دورک اناری در ارتفاعات بالادست آبشار دره عشق در شهرستان کیار برخورد و همه سرنشینان آن کشته شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری