Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی یگان های مدافع خلقی سوری اعلام کرد که ادعای ترکیه مبنی بر به دست پیشروی به سوی عفرین تبلیغاتی است و ارتش ترکیه مسیرهای منتهی به شهر عفرین را بمباران می کند.به گزارش بلاغ، یگان های مدافع خلق سوری اعلام کردند که نیروهای ترکیه همه مسیرهای منتهی به شهر عفرین در سوریه را بمباران کرده اند.

بر اساس این خبر یگان های مدافع خلق سوری همچنین ادعای ترکیه مبنی بر اینکه شهر عفرین را به محاصره در آورده رد کرد و گفت که این اظهارات ترکیه تبلیغاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کُردها جایگزین نیروی بسیج مردمی سوریه شدند

ارتش ترکیه عفرین را محاصره کرد

«نوری محمود» سخنگوی یگان های مدافع خلق سوری در گفتگو با رویترز گفت که در پی بمباران مسیرهای منتهی به عفرین امکان ورود به این شهر وجود ندارد.

پیشتر ارتش ترکیه اعلام کرده بود که با همکاری عناصر  معارضان مسلح سوری در چند کیلومتری عفرین مستقر شده اند و این شهر را به محاصره خود در آورده اند.

در بیانیه ارتش ترکیه ذکر شده بود که نیروهای ترکیه موفق شده اند اراضی مهمی را در این منطقه تحت کنترل خود در آوردند و نیمی از منطقه تحت کنترل ارتش ترکیه است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است