Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@20:48:35 GMT

مصدومیت نوجوان ۱۳ ساله در چهارشنبه پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۷۹۱۸

مصدومیت نوجوان ۱۳ ساله در چهارشنبه پایان سال

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: در حوادث چهارشنبه پایانی سال یک نوجوان ۱۳ بر اثر انفجار ترقه در محدوده آتشگاه دچار مصدومیت شد.

عباس عابدی در گفت و گو با ایمنا از انفجار مواد محترقه در محدوده آتشگاه اصفهان خبرداد و گفت: این حادثه چهارشنبه پایانی سال در محدوده آتشگاه اتفاق افتاد و به اورژانس اعلام شد.           وی تصریح کرد: نیروهای امدادی اورژانس بعد از حضور در محل این حادثه با مصدومیت یک نوجوان ۱۳ ساله  روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: این نوجوان دچار سوختگی درجه یک صورت و دست و هم‌چنین آسیب دیدگی بینی شده بود.
وی افزود: نوجوان مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) انتقال یافت.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: از زمان شروع طرح نوروزی ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی سطح استان مصدوم شده اند.

فرزین رضازاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از زمان شروع طرح نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین تعداد ۲۰۳۲۰ تماس در مرکز پیام اورژانس استان ثبت  شده است که در حدود ۵ هزار تماس منجر به انجام عملیات شده است.

وی افزود: از این تعداد در حدود ۷۵۹ مورد عملیات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که منجر به مصدومیت ۷۸۵ نفر از هموطنان شده است.

دبیر طرح سلامت نوروزی استان تصریح کرد: در حوادث ترافیکی طرح نوروزی امسال حدود ۶۸۱ مصدوم به مراکز درمانی سطح استان منتقل و مابقی بصورت سرپایی درمان شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته پیش رو تعطیلات سیزده بدر و سپس عید فطر آغاز می‌شود از مسافران نوروزی درخواست می‌شود حتما نکات ایمنی حین رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس آذربایجان غربی با ۱۱۰ پایگاه اورژانس زمینی، هوایی، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس از آغاز طرح نوروزی در حالت آماده باش است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در خوشاب منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • جسد کودک ۴ ساله در رودخانه شاوور در شوش کشف شد
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • مصدومیت ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • ۲۷۱ حادثه در نیمه اول تعطیلات نوروزی در همدان
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان