Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@07:19:24 GMT

اعلام برنامه‌های رادیو یزد در ایام نوروز 97

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۸۰۱۸

به گزارش ایکنا از یزد، داوود سیروس، معاون صدای صدا وسیمای مرکز یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ویژه برنامه رادیو یزد در ایام نوروز از ۲۶ اسفند سال جاری شروع و تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۷ ادامه دارد اظهار کرد: در ايام نوروز برنامه هاي صداي اين مرکز 24 ساعته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ها در این ایام متناسب با  مناسبت ها برنامه‎‎ریزی شده است گفت: در این مدت رادیوی یزد 117 ساعت برنامه تولیدی، 170 ساعت برنامه تامینی و 117 ساعت نیز بازپخش برنامه‎‎های فاخر ایام امسال را روی آنتن خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس افزود: امسال در ایام نوروز دو ویژه برنامه باغ بهار به مدت 2 ساعت در صبح ‎‎ها و بهار کویر به مدت 2.5 ساعت در عصرها تهیه و پخش خواهد شد.

معاون صدای مرکز یزد سریال پارچه نگار، مستندهای فاخر سال، ترانه باران، معرفی جاذبه ‎‎های گردشگری استان، بسته ‎ های مسافرتی، شاخه نبات و... را از دیگر برنامه‎‎های نوروزی رادیوی یزد برشمرد.

علی بخشی، معاون مجازی مرکز یزد نیز در این نشست گفت: 290 دقیقه برنامه ویژه نوروز 97، طراحی اپلیکیشن شهر یزد و معرفی جاذبه ها و اماکن تاریخی این شهر از جمله این برنامه ها است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صبح جمعه با شما» نوروز زنده می‌شود

گروه برنامه‌ساز «صبح جمعه با شما» همچون سال های گذشته با ویژه برنامه «صبح عید با شما» در ایام نوروز با مخاطبان رادیو ایران همراه می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده، سردبیر و کارگردان برنامه «صبح عید با شما» گفت: ویژگی اصلی نوروز امسال تقارن با ماه مبارک رمضان است که طبیعتا حوزه برنامه‌سازی ما را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد. 

او اعلام کرد: در ویژه برنامه نوروزی امسال تلاش کردیم فضایی شاد و مفرح برای روزه‌داران و مخاطبان فراهم کنیم و نمایش‌ها و طنزآهنگ‌های متعددی تولید کردیم. 

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه نوروزی «صبح عید با شما» از سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ به صورت زنده از رادیو ایران پخش خوهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه برنامه‌های تحویل سال رادیو + جزئیات
  • صدای بهار در رادیو می پیچد
  • صدای بهار در رادیو می‌پیچد | ویژه برنامه‌های سال تحویل رادیو میزبان هنرمندان پیشکسوت
  • «صبح جمعه با شما» نوروز زنده می‌شود
  • جزئیاتی از دو برنامه تحویل سال فرزاد حسنی در رادیو و تلویزیون
  • برنامه‌های رادیو زیارت متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • ساعت سرور، ویژه برنامه افطار رادیو گلستان
  • معرفی ویژه برنامه های تحویل سال رادیو و تلویزیون
  • ساعت سرور ، ویژه برنامه افطار رادیو گلستان
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی