Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:52:46 GMT

چهارشنبه سوری در استان سمنان ۴ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۸۳۳۴

چهارشنبه سوری در استان سمنان ۴ مصدوم برجای گذاشت

سمنان - انفجار ترقه همزمان با شب چهارشنبه آخر سال در استان سمنان چهار مصدوم برجای گذاشت که حال عمومی آنها مناسب عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شب چهارشنبه پایانی سال۹۶ در استان سمنان مانند سال های گذشته بی حادثه نبود در نخستین رویداد در شاهرود کودک پنج ساله ای از ناحیه چشم مورد آسیب قرار گرفت که با اعزام به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود مراحل مداوای وی انجام پذیرفت که حال عمومی این کودک مناسب ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر حادثه اما پیرمرد اهل ایوان کی بر اثر اصابت غیر مستقیم ترقه به چشمانش دچار مصدومیت نسبتاً شدید شد این پیرمرد شب را در بیمارستان معتضدی گرمسار خواهد گذراند تا مراحل درمانی با حضور اطبا بر روی چشم وی صورت گیرد.

دیگر حادثه امشب نیز سهم ایوان کی بود انفجار ترقه در این شهرستان یک نونهال را مجروح ساخت که وی نیز در بیمارستان معتضدی بستری اما پس از ساعتی مرخص شد.

آخرین حادثه جدی گزارش شده اما در گرمسار رخ داد و این بار جوان گرمساری که باز هم بر اثر اصابت ترقه به دستانش مورد صدمه قرار گرفت اما وی نیز به صورت سرپایی درمان و راهی خانه شد.

در نهایت شب چهارشنبه پایان سال بازهم مانند سال های گذشته بی حادثه نبود اما خوشبختانه در استان سمنان آسیب ها خانواده هایی را داغدار نکردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت 9:15 امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه طی تماس با اورژانس حادثه تصادف در محور مرادلوی شهرستان مشگین شهر گزارش شد.

وی خارنشان کرد: به دنبال تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ در مرادلو روستای سید قهرمانلو بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل افزود: ۷ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095725

دیگر خبرها

  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد