Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@14:02:23 GMT

پیشرفت 20 درصدی احداث کارخانه سیمان شاهین دژ

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۸۹۴۵۲

پیشرفت 20 درصدی احداث کارخانه سیمان شاهین دژ

فرماندار شاهین دژ گفت: سرمایه گذار پروژه کارخانه سیمان شاهین دژ در حال طی مراحل اخذ و صدور پروانه ساختمانی است و انشاءالله بعد از تعطیلات نوروز که 20 درصد عملیات عمرانی آن پیشرفت فیزیکی پیدا کند عملا آن را کلنگ زنی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح دیروز آخرین جلسه شورای اداری با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهر کشاورز ضمن تبریک بزرگداشت روز شهداء به مقام و جایگاه والای شهدا اشاره کرد و افزود :امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای عزیزمان است،آنان با تکیه و توکل به قدرت لایزال الهی توانستند در مقابل اتحاد یکپارچه دنیا بر علیه کشور عزیزمان ایستادگی کرده و پیروز از میدان نبرد خارج شوند.

وی افزود : امروز نیز دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب در کمین نشسته اند و در صدد وارد ساختن ضربه بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما با تمسک به قرآن و تقویت ایمان خواهیم توانست باری دیگر مکر و حیله دشمن را به خود آنان برگردانیم.

ماموستا بالقچی نیز بر لزوم تقویت تقوی بخصوص در بین مسئولین اشاره داشت و تقوی را عامل سرافرازی در دنیا و عاقبت به خیری در آخرت عنوان کرد.

در هشتمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین دژ رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و گازرسانی به گزارش عملکرد یکساله خود در طول سال 96 پرداختند.

حسین عباسی فرماندار شاهین دژ نیز ضمن تبریک روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید یاد و خاطره شهدا علی الخصوص 550 شهید والامقام شهرستان شاهین دژ را گرامی داشت و از اعضای شورای تامین و شورای اداری که در طول سال با همکاری و تعامل و با مدیریت در امور آرامش را در سطح شهرستان تامین نمودند تقدیر و تشکر کرد.

وی تلاش برای ایجاد رضایتمندی عمومی مردم و اعتماد عمومی به نظام را جزء لاینفک عملکرد مسئولین دانست و گفت در سال 97 تمام عملکردهای ادارات و برخورد با ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم رصد خواهد شد و برای اینکار پیش بینی ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

عباسی همچنین از تخصیص 4 میلیاردی بودجه ایجاد سایت گردشگری زرینه رود خبر داد و گفت این پروژه در محل عقد پیمان است و به حول قوه الهی در اوایل سال 97 کلنگ زنی خواهد شد.

این مقام مسئول در خبر مسرت بخشی دیگر خبر از طی مراحل صدور پروانه ساختمانی کارخانه سیمان شاهین دژ داد و تصریح کرد : سرمایه گذار این پروژه در حال طی مراحل اخذ و صدور پروانه ساختمانی است و انشاءالله بعد از تعطیلات نوروز که 20 درصد عملیات عمرانی آن پیشرفت فیزیکی پیدا کند عملا آن را کلنگ زنی نموده که با احداث این کارخانه حدود 400 نفر بصورت مستقیم و 20 هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

در بخش پایانی این جلسه از حسین زاده قاری مطرح شهرستانی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج