Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه فتنه های جدید در راه است، گفت: فتنه های فرهنگی و فکری در راس آن قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، سردار بهمن ریحانی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: به پاوه بسیار علاقه مندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: اورامانات و در راس آن پاوه، شهر علم بوده و شهری است که جغرافیای آن با خون شهدا آمیخته شده است.

 

وی پاوه را شهر مقاومت و استقامت دانست و گفت: علت خوشنامی پاوه در جغرافیای ایران نیز نقش و جایگاه بالا و والای آن در شکل گیری انقلاب و نظام اسلامی است.

 

این مسئول افزود: این جایگاه والا با نام بعضی از انسانهایی که ما به آنها افتخار می کنیم گره خورده است.

وی تصریح کرد: نام پاوه با نام شهدای بزرگ این منطقه، علمای بزرگ و شخصیتهای برجسته ای که امروز شان و جایگاه والایی در نظام اسلامی دارند، گره خورده است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به خدمات ماموستا قادری و مردم پاوه به انقلاب اسلامی گفت: مقام عظمای ولایت جایگاه والایی برای ماموستا قادری امام‌ جمعه این شهرستان قائل هستند.

 

وی با اشاره سفر رهبر طی سال ۹۰ گفت: سیل مهارنشدنی جمعیت در پاوه برای دیدن مقام معظم رهبری آمده بودند که نشان از ولایت مداری آنها است.

 

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه باید شان و جایگاه این مردم را به ذهن بسپاریم تا فراموش نشود، گفت: بدون اغراق و براساس سخن دوستان و دشمنان می گویم که امروز بسیج یکی از اصلی ترین جریان ها و نیروهای مقاومی است که در انقلاب به وجود آمد و در مقابل همه تهدیدها، همه  چالش ها و همه ناهنجاری ها، محکم ایستاد.

 

وی تصریح کرد: چند روز پیش مقاله ای را خواندم که در آن آمده بود که ۶ تا ۷ اندیشکده آمریکا در حال تحقیق هستند که چکار کنند که این سازمان انقلابی و مردمی(بسیج)  که هیچ جایگزینی هم ندارد تضعیف شود.

 

این مسئول گفت: اگر  دشمنان بتوانند این نهاد را تضعیف کند یقینا نظام را با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد.

 

وی افزود:اهمیت این سازمان به این دلیل است که با نیروی بزرگ و قدرتمند مردمی گره خورده است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به  تشکیل بسیج به دستور امام (ره) گفت: امام (ره) کاری کرد که این نظام و کشور بیمه شود.

 

وی تاکید کرد: امروزه همه بسترها دنیا به امنیت گره خورده است و شما نمی توانید اگر امنیت نداشته باشید به لحاظ اقتصادی و... رشد کنید. در اینصورت دشمنان می آیند و بر کشور خودشان مسلط می شوند و فرهنگ خودشان را غالب می کنند.

 

این مسئول افزود: نمی توان کشوری را با زیرساخت های اقتصادی محکم و بدون امنیت فرض کرد چرا که در نبود امنیت همه این بسترها و زیرساخت ها از بین می رود.

 

وی ادامهداد: حتی کشورهای مثل رژیم صهیونیستی که به لحاظ تجهیزات نظامی، ابزارها و سلاح های به روز در دنیا جایگاهی دارند، آیا توانستند با این همه سلاح و تجهیزات، امنیت را برای خود به دست آورند.

 

ریحانی افزود: دیدیم که اسرائیل کمتر از ۳۰ تا ۴۰ روز در مقابل یک ارتش کوچک چند هزار نفری حزب الله زمین گیر شدند و شکست خوردند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام راحل امنیت را با مردم گره زد و امنیتی که با مردم گره خورده باشد، پیروزی هایی چون پیروزی های دفاع مقدس به دست می آید و این پیروزی ها به خاطر حضور آگاهانه و با صلابت و مقتدرانه و انقلابی  مردم بود.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه  تاکید کرد: آن چیزی که ما را قدرتمند و نام آور کرده و امروز در مقابل همه زورگویی های همه دنیا، علی رغم برخی مشکلات به اینجا رسانده و استقلال و امنیت داریم، همین مردم هستند.

 

وی یادآور شد: ما دارای اقتدار امنیتی هستیم، چرا که با وجود تهدیدها و چالش های زیاد به اینجا رسیدیم.

 

این مسئول گفت:  امروز کبریت همه آتش های منطقه خاورمیانه را برای ایران روشن کردند اما این سرزمین امنیت دارد.

 

وی افزود: پاوه به این دلیل امروز نام آور شده که با محوریت مردم و علمای منطقه آن را در مقابل دشمن حفظ کردند.

 

سردار ریحانی تاکید کرد: کلید حل مشکلات و چالش های امروز نیز حضور با صلابت،   با بصیرت و با روحیه انقلابی مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز جهان غرب از الگویی ایران در منطقه هراس دارد. درست است ما در این کشورها نیرو و... نداریم اما نفوذ سیاست های ایران تا آنسوی آبها رفته است.

 

این مسئول یادآور شد: امام راحل نیز  گسترش فرهنگ بسیج را دنبال می کرد و بر گسترش و حفظ این فرهنگ تاکید داشت که انصافا مردم پاوه آن را حفظ کردند.

 

وی افزود: چالش هایی که توسط دشمن در این منطقه برای ایجاد تفرقه بین نظام، مردم، اقوام و مذاهب به وجود آمد، با روشنگری و محوریت علمای اهل تسنن دراین منطقه رفع شد.

 

سردار ریحانی تاکید کرد: قدر بزرگان خود را بدانید، چرا که آن ملت و مردمی که قدر بزرگان خود را ندانند باید منتظر حادثه بمانند.

 

وی با بیان اینکه فتنه های جدیدی در راه است، گفت: در راس آنها فتنه های فرهنگی و فکری قرار دارد. خیلی بد است که یکی از مسئولین نظام پیشنهاد رفراندوم برای چادر بدهد، نفوذی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد، همین چیزها است و حتی از گروهک های تکفیری نیز خطرناکتر است.

 

وی با بیان اینکه نمی توان احکام اسلام را به رای گذاشت، گفت: این همان تفکرات مسخره لیبرال گرایانه غربی بوده که در بین برخی مردم و مسئولین حاکم شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه  تاکید کرد: هنر در تسلیم شدن مقابل احکام و دستورات پیغمبر خداست نه نقد کردن آن.

 

وی افزود: اینها فتنه های جدیدی بوده که در راه است و امروز وظیفه بسیج، روشنگری، اطلاع رسانی و در صحنه بودن است که به حمد خدا، مردم پاوه همه این شاخص های ارزشی را دارند.

 

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه این روزها، روزهایی است که هم باید هشیار، هم بیدار و هم در صحنه باشیم، گفت:  اگر ۴۰۰ هزار  سال هم از انقلاب بگذرد تا زمانی که ما مردم اینچینی داریم، آهنگ حرکت ما در  همه صحنه ها و بسترها پرشتاب ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاوه گفت: آقای بهشتی از برادران ارزشی و پرتلاش و حرارتی نسبت به انقلاب و ارزشها هستند که از زحمات ایشان سپاسگزارم، همینطور برادر سلطان قلی از نیروهای ارزشی و با اخلاق هستند به عنوان فرمانده جدید خدمت خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: این پایگاه ارزشی مردمی را تنها نگذارید. چرا که بسیج با بودن مردم رنگ و قدرتمند است.

 

وی ادامه داد: بسیج نمی تواند بدون پشتوانه مردمی باشد، چرا که هر چه دارد از مردم است. همه آحاد باید بسیجی باشند و اصل برای ما تفکر و روحیه است.

 

سردار ریحانی افزود: اگر پشتیبان بسیج باشید به معنای پشتیبانی نظام، ولایت و همه ارزش ها و داشته های خوبی است که خودتان به دست آورده اید و باید آن را حفظ کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان تاکید و خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده های شهدا همه لنگرهای نظام هستند که باید آنها را حفظ کرد.

 

فرمانده سابق سپاه ناحیه پاوه نیز در این مراسم در سخنانی ضمن حلالیت از مردم شهرستان تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان، امام جمعه پاوه، مسئولین و مردم و با بیان اینکه مراسم تودیع اینجانب در روز مبارک شهدا انجام می شود اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ایستادگی مردم به وقوع پیوست و اکنون نیز با حضور همان مردم عزیز و با بصیرت کشور، پایدار مانده است.

سرهنگ بهشتی راد افزود: اکنون در شهرستان پاوه ما بیش از 4 هزار نفر بسیجی و رزمنده داریم که عمدتا این رزمندگان عزیز از محرومین می باشند.

 

وی گفت: ان شاالله در طرحهایی برای معیشت این عزیزن پیگیری به عمل آید چرا که این رزمندگان بی توقع و ولایت مدار و انقلابی هستند.

 

وی با بیان اینکه خدمت در ناحیه کرمانشاه را برای اینجانب انتخاب کرده اند گفت: من که در این شهرستان در خدمت مردم عزیز آن بوده ام هیچ وقت خاطره این عزیزان را فراموش نخواهم کرد .

 

فرمانده جدید سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و مردم در حضور در این مراسم اظهار کرد: از سردار سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان خیلی تشکر می کنم که فرصت خدمتگزاری به مردم عزیز و جانبازان شهرستان پاوه را به من دادف مردمی که از جانب رهبر معظم انقلاب دو مدال تدین و روشنفکری را کسب کرده اند.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: دین داری مردم این منطقه از صف های به هم پیوسته نماز جمعه و جماعاتشان پیداست و این مردم ولایت مدار و دین دار هستند و به حق معظم له لقن دین داری و روشنفکری را به آنها داده است.

 

وی گفت: خداوند را شاکرم که در چنین روزی فرصت خدمتگزاری را به این مردم به بنده اعطا شد و ان شاالله بتوانم خادم و خدمتگزار خوبی برای این مردم باشم.

وی با بیان اینکه ما 4500 نفر بسیجی از اقشار مختلف مردم داریم گفت: از بخواهیم صفحاتی از تاریخ را ورق بزنیم در حدود 300 سال تا امروز 57 جنگ را داشته ایم که خلاصه این جنگ ها سبب جدا شدن حدود 3 و نیم میلیون کیلومتر مربع از اراضی این مملکت گردید که از هم پاشیگی این کشور در تاریخ بی سابقه بوده است.

 

وی افزود: تنها جنگ و تنها افتخاری که برای ما باعث مباهات است جنگ تحمیلی هشت ساله بود که دفاع جانانه شهدا از کیان این مرز و بوم باعث شد حتی یک ذره از این خاک کشور به دست دشمن نیافتد.

 

وی ادامه داد: برگ زرینی در تاریخ ثبت شد و ما از زمان کورش تا قبل از انقلاب چیزی برای افتخار آن نداشتیم اما این جنگ مایه افتخار بود و ان هم چیزی نبود جز بسیج مردمی و حضور مردم .

 

سرهنگ سلطان قلی گفت: بسیج در هر موضوعی که ورد پیدا کرده است مایه خیر و برکت بوده است و پشتوانه بسیج هم تفکرات مردم عزیز است.

 

وی در پایان گفت: ان شاالله هم از این به بعد بنا داریم اتاق های اندیشه ورز داشته باشیم تا با اقدام و عمل به موقع شما عزیزان شاهد رقم خوردن پر افتخار بسیج باشیم.

 

در پایان هم اززحمات سرهنگ بهشتی توسط سردارریحانی تقدیروسرهنگ سلطان قلی بعنوان فرمانده این ناحیه معرفی شد.

 

سرهنگ بهشتی رادبعنوان فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه وعده صادق خنجر امت اسلام بود، گفت: این عملیات نشان داد هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران پاسخ شدیدی در پی دارد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: شجاعت و فداکاری، بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: مردم این استان در تاریخ این سرزمین حماسه آفرینی‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند و در دوران دفاع مقدس بیشترین اعزام به جبهه‌ها را به لحاظ جمعیت داشتند و بیشترین آمار شرکت در انتخابات‌های مختلف را نیز در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده کل ارتش، حماسه‌آفرینی مردم گچساران در تاریخ ۱۹ آبان ۵۷ را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و ادامه داد:  تاریخ این دیار مملو از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شجاعت‌های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرز و بوم دارد.
وی اظهار داشت: شجاعت و فداکاری برای ارزش‍هایی مثل ناموس، هویت، استقلال، تمامیت ارضی، آب و خاک و آرمان‍های دینی و انقلابی در همه جای جهان و در طول تاریخ مورد تمجید و احترام مردم است و در دین مبین اسلام و آموزه های دینی، بالاترین تکریم و بالاترین پاداش برای کسانی است که جان خود را برای این ارزش‍ها تقدیم می‍کنند و این ها را ایثارگران و شهدا میخوانند«انَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ»، «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚبَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» و «إِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِیَائِهِ»

سرلشکر موسوی در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره‍های شهدا تصریح کرد: آیین بزرگداشت شهدا اقدام بسیار ارزنده و لازمی است زیرا اولا ادای احترام و قدردانی از شهدا و خانواده معظم شهداست، ثانیا راه و هدف شهداست، ثالثا یادآوری به خودمان است که چه خون‌هایی ریخته شده تا این عزت ،این استقلال،این امنیت بدست آمده و تمامیت ارضی کشورحفظ شده است و رابعاً تذکر به همه ماست که ببینیم این و امروز کجا بوده و به برکت خون شهدا و خانواده شهدا درکجا هستیم.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه امروز شاخه‍های بر کشیده شجره طیبه شهدا در غزه، یمن، لبنان و در همه کشورهای جبهه مقاومت، غوغا بپا کرده و به برکت خون شهدا ایستادگی غزه دنیا را به حیرت واداشته است، تصریح کرد: شهدا فرهنگ «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» را در محور مقاومت و در کشور نهادینه کرده‍اند.

وی با بیان اینکه امروز تنها کشوری در جهان که با قدرت جلوی زورگویان عالم ایستاده و به آنها «نه» می‍گوید جمهوری اسلامی ایران است، گفت: به برکت خون شهدا و به آبروی خانواده معظم شهدا ما در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سر سوزنی از آرمان‍های انقلاب و دفاع از نظام کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده کل ارتش در ادامه به اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار داشت: عملیات وعده صادق دفاع مشروع و واکنش طبیعی به یک اقدام نامشروع رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به یک مکان دیپلماتیک بود.

وی بیان کرد: این عملیات یک عملیات پیچیده و ترکیبی بود که توانست با عبور از سامانه‍های متعدد و چند لایه ناتو و اسرائیل عبور کند، اما آنچه مهمتر است اراده و همت جمهوری اسلامی ایران برای اجرای این گوشمالی تنبیهی بود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ناتو و اسرائیل از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کردند، افزود: جمهوری اسلامی ایران مأموریت خود را به‌خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر اقدامی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.

 وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می‍کوشد با اقدامات جنایتکارانه و نسل‍کسی و کودک‍کشی این تصور را ایجاد کند که هیچکس یارای حمله به او را ندارد، اما این عملیات که وعده صادق خنجر امت اسلام بود این تصور را باطل و قلب تمام آزادیخواهان جهان را شاد کرد.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: زدن مناطق مسکونی و شهرها و مردم بی‌دفاع بسیار آسان است و هیچ ارزش نظامی ندارد؛ در مقابلِ این روش جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، رزمندگان ما اهداف صرفا نظامی را با دقت موردهدف قراردادند.

امیر سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز به‍دنبال توسع جنگ نیست ولی در جنگ اراده‍‌ها پاسخ هر تجاوزی راکوبنده‍تر از قبل خواهد داد.

فرمانده کل ارتش، در پایان از برگزارکنندگان این اجلاسیه قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت