Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: اگر رییس هیأت منابع درآمدی خوبی را جذب نکند قطعاً نمی‌تواند برنامه‌های هیأت را عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو قمری در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان که ظهر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: جدا از وقفه یک ساله‌ای که در دوچرخه‌سواری استان اصفهان افتاد، هیأت استان اصفهان در سال ۹۳ رتبه دوم و در سال ۹۴ رتبه سوم کشوری را در بین هیأ‌ت‌های استانی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استان اصفهان از دیرباز دوچرخه‌سواران و قهرمانان شایسته‌ای را به جامعه دوجرخه‌سواری کشورمان معرفی کرده است.

سیاست فدراسیون، همگانی کردن ورزش دوچرخه‌سواری

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری با تشکر از زحمات رؤسای قبلی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان، گفت: با توجه به اینکه همگانی کردن این ورزش جزو یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است،  باید در کمترین زمان برای توسعه بُعد همگانی این ورزش در استان اصفهان برنامه‌ریزی کرد. ما به‌عنوان متولیان ورزش دوچرخه‌سواری اعتقاد داریم هر آنچه که در سطح جامعه و همگانی کردن این رشته، بکاریم قطعاً در بخش قهرمانی می‌توان برداشت کرد.

قمری افزود: برای توسعه دوچرخه‌سواری در بخش همگانی باید تعداد دوچرخه‌سواران و علاقه‌مندان به این ورزش را افزایش داد تا از بین آن‌ها بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب و امر استعدادیابی را اجرایی کنیم. توجه به ورزش دانش‌آموزی و ورزش همگانی زمینه شناسایی مستعدین را فراهم می‌کند تا این افراد زیرنظر هیأت رشد کرده و در نهایت به تیم ملی معرفی شوند.

 استان اصفهان دارای بهترین‌های دوچرخه‌سواری است

وی تصریح کرد: طی چندین سال گذشته جامعه دوچرخه‌سواری و اسطوره‌های دوچرخه‌سواری استان اصفهان در مسابقات مختلف بین‌المللی، افتخارات زیادی را برای ایران و اصفهان به‌دست آورده‌اند و حقیقتاً استان اصفهان، بهترین‌های دوچرخه‌سواری را در اختیار دارد و باید در دو بخش قهرمانی و حرفه‌ای تلاش‌های بیشتری شود و تعداد باشگاه‌های حرفه‌ای افزایش یابد تا بتوانیم لیگ استانی را برگزاری کنیم. در گذشته بهترین داوران و مربیان از استان اصفهان بوده است و در حال حاضر هم انتظار داریم در دو بخش بانوان و آقایان این مهم ادامه داشته باشد و از ظرفیت مربیان و داوران دوچرخه‌سواری استان اصفهان در تورنمنت‌های مختلف استفاده شود.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به حضور دوچرخه‌سواران کشورمان در بازی‌های آسیایی سال ۹۷،  گفت: چهار رشته دربازی‌های آسیایی و المپیک حضور دارد.  فدراسیون دوچرخه‌سواری امسال در رشته کوهستان شرایط خوبی داشت و امیدوار هستیم در استان اصفهان هم شرایط رشته کوهستان نسبت به سال‌های گذشته بهتر شود. رشته جدید BMX که به تازگی وارد بازی‌های آسیایی شده است را می‌توان با کمترین هزینه راه‌اندازی و فعال کرد و نتایج خوبی را در آسیا به دست آورد.

قمری خاطرنشان کرد: فدراسیون دوچرخه‌سواری از ۳۰۰ دستگاه دوچرخه‌ای که خریداری کرد تعدادی را به صورت رایگان در اختیار هیأت‌های استانی قرار داد تا بتوانند بیش از پیش به امر استعدادیابی بپردازند چراکه در هر شش ماده و رشته‌ای که در المپیک و بازی‌های آسیایی وجود دارد می‌توانیم در بخش آقایان و  بانوان نمایندگانی را از کشورمان داشته باشیم ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی آسیایی ۹ رشته حضور دارد.

رییس هیأت استان باید با مدیرکل ورزش و جوانان تعامل داشته باشد

وی ادامه داد: در مجموع باید فعالیت‌های زیادی در رشته پیست انجام شود و از آقای سلطان‌حسینی درخواست کمک دارم تا پیست دوچرخه‌سواری استان اصفهان هرچه سریعتر به مرحله بهره‌برداری برسد چراکه دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرمدال در المپیک است و می‌توان از استعدادهای استان اصفهان در المپیک، نهایت استفاده را برد.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: باید فضا را برای ارتقای سطح فرهنگ و نگاه مردم به رشته دوجرخه‌سواری در مناسبت‌های مختلف فراهم آورد،  همچنین باید به کسب درآمد و جذب اسپانسر توجه ویژه‌ای داشت. هیأت‌های استانی از منابع مختلفی می‌توانند درآمد کسب کنند،  قطعاً فدراسیون دوچرخه‌سواری نسبت به برنامه‌های هیأت، بودجه‌ای را اختصاص می‌دهد و رییس هیأت استان باید برای کسب درآمد به سمت منابعی غیر از فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برود چراکه اگر منابع درآمدی خوبی را نتواند جذب کند قطعاً نمی‌تواند برنامه‌های هیأت را عملیاتی کند.

قمری گفت: پیشنهاد من به رییس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان این است که هیأت رییسه قوی و بافکری را انتخاب و همچنین کمیته‌های مختلف را توانمند سازد و در کنار تمامی این موارد، هیأت‌ شهرستان‌ها را هم فعال کرده تا بتواند از ظرفیت شهرستان‌ها به سود هیأت استان استفاده ببرد. رییس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان باید ارتباط منطقی و درستی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان داشته باشد. قطعاً اگر رییس هیأت نتواند تعامل خوبی با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته باشد و به‌عنوان بازوان اداره‌کل فعالیت کند، نمی‌تواند در فضای فدراسیون هم فعالیت کند.

بانوان دوچرخه‌سوار مظلوم واقع شده‌اند

وی با بیان اینکه سال ۹۶ سالی پر از موفقیت برای دوچرخه‌سواری کشورمان بود و امسال را با کمترین تلفات به پایان رساندیم، افزود: واقعاً بانوان مظلوم واقع شده‌اند و امسال به این نتیجه  رسیدم که اگر به دوچرخه‌سواری بانوان کمی توجه داشته باشیم، بانوان می‌توانند بهتر از آقایان عمل کنند و بهترین مدال‌ها را به‌دست آورند.  

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم

هرمزگان-جام جم انلاین- دوره اخلاق حرفه ای نخبگان وکاپیتانهای تیم های ملی وملی پوشان باحضورحجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ،مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان درجزیره قشم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ،میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ،مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان وجمعی از مسئولین دوره اخلاق حرفه‌ای واردوی راهیان پیشرفت ویژه نخبگان و کاپیتان هاورزشی تیم های ملی رشته‌های مختلف کشور در جزیره زیبای قشم آغاز شد .   

     لازم بذکراست، دوره مذکوربه مدرسی حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران بعنوان هم اکنون در حال تدریس است.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم