Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ساوه گفت: در راستای سیاستهای دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی، تقویت بنیه اقتصادی و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیروگاه برق خورشیدی را با سرمایه ای بالغ بر5000000000 ریال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه احداث می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا حیدری نوری در جلسه پایان سال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد ساوه با توجه به همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی با بخش خصوصی، اظهار کرد: «مشارکت در کشت گیاهان دارویی و هماهنگی اخذ استاندارد برای انجام آزمایشهای صنعتی از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی سال 96 است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اصل 44 قانون اساسی، گفت: «در راستای جذب مشارکتهای مردمی و حمایت از سرمایه گزاران بخش خصوصی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه ، آمادگی ارائه خدمات فنی و مهندسی و امکانات و تجهیزات است.»

وی افزود: «بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی دارای پشتوانه علمی و اقتصادی قوی است و تمام توان خود را در راستای توسعه کیفی بکار می‌بندد تا بتواند دانشجویان و متخصصین شایسته و در خور شان نظام اسلامی تربیت کند.»

حیدری نوری با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از تلاش و کوشش همه کارکنان دانشگاه و سما تشکر کرد و بر همدلی و همکاری بیش از پیش کارکنان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه استان مرکزی نیز گفت: «دانشگاه محلی برای آموزش و رفع مشکلات در جامعه است که متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل برخی از سیاستهای نادرست، دانشگاه از مسیر خود دور شده است که باید با اتخاذ تصمیمات درست، دانشگاه را در رسیدن به اهداف خود رهنمون کرد.»

حجت الاسلام ایمانی مقدم با توجه به راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که به پیشنهاد مرحوم آیت الله هاشمی و تایید امام راحل در راستای توسعه علمی و آموزشی کشور ایجاد شد و بحمدالله یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در سالهای اخیر موفقیتهای بی‌شماری در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی بدست آورده است.»

در این مراسم از تعداد 3 تن از دانش آموزان نخبه دبستان پسرانه سما، مدیران مدارس سما و مسئول راه اندازی شهر قصه در دبستان پسرانه سما با اهدا لوح قدردانی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران