Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان گفت: کلاس مربیگری فوتبال درجه سی(C) ایران با شرکت ۵۰ مربی از شهرهای مختلف استان بوشهر در شهر اهرم آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، عباس لطفی رئیس هیات فوتبال شهرستان تنگستان در حاشیه برگزاری این کلاس در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: کلاس مربیگری فوتبال درجه سی(C) ایران با شرکت ۵۰ مربی از شهرهای مختلف استان بوشهر در شهر اهرم  مرکز شهرستان تنگستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مربیان شرکت کننده در این دوره آموزشی  به صورت نظری و عملی با مباحث علم مربیگری رشته فوتبال که توسط مدرسان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران « مسعود پالیزان و غلامرضا دلگرم » تدریس می شود، آشنا خواهند شد.

رئیس هیات فوتبال تنگستان گفت: برگزاری دوره های علمی و آموزشی مختلف برای داوران و مربیان و ارتقای دانش آنها جزو اولویت های این هیات است که در دستور کار قرار دارد.

عباس لطفی نژاد افزود: در پایان دوره آموزشی به مربیانی که بتوانند با موفقیت این دوره را سپری کنند، مدرک مربیگری فوتبال درجه C ایران، اعطا می شود.

وی ادامه داد: افرادی که موفق به گذراندن این دوره آموزشی شوند، می توانند در تیم های مختلف فوتبال بر اساس مقررات به مربیگری مشغول شوند.

رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان ادامه داد: دل مجموعه فوتبال تنگستان به درد آورد فوت یکی از مربیان بنام جعفر دارا معدل هست که در یک حادثه ناگوار و یک روز پس از ثبت نام در این کلاس ها دار فانی را وداع گفتند در این دوره جای ایشان بسیار خالی است و این مصیبت را به خانواده ایشان این حادثه را تسلیت عرض می کنم.

عباس لطفی رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان گفت: در این دوره مربیگیری درجه 3 ایران دو نفر از شهرداران شهر های استان در این کلاس شرکت کرده اند و برای کلیه مربیان که در این کلاس شرکت می کنند آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۸۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان فوتبال ایران فردا از ساعت ١٩ در زمین چمن ورزشگاه آزادی نخستین تمرین تاکتیکی خود را برای دو دیدار برابر ترکمنستان آغاز خواهد کرد.

اخبار و تصاویر این تمرین از طریق سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

تمرین روز چهارشنبه تیم ملی نیز از ساعت ١٩: ٣٠ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین مجاز است.

پیش از تمرین روز چهارشنبه از ساعت ١٨:۴٠ نشست خبری سرمربی تیم ملی ایران در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

نشست خبری سرمربی تیم ملی ترکمنستان نیز از ساعت ١٧ روز چهارشنبه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6058405

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان
  • برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد
  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی
  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • مشکلات اسکان مسافران نوروزی در تنگستان حل شود
  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند