Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پيامي تحرکات سخيف فرقه شيرازي را محکوم کرد و گفت: استکبار جهاني به عنوان دشمن قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران همواره با ايجاد توطئه و دسيسه درصدد ضربه زدن به اين بنيان مرصوص بوده است.

به گزارش ايرنا در پيام روز سه شنبه آيت الله عباسعلي سليماني آمده است: ديروز سني آمريکايي تحت لواي داعش با انواع جنايات چهره مخوفي از اسلام و مسلمانان به جهانيان عرضه کرد و پروژه اسلام هراسي را رغم زد امّا به حول و قوه الهي به دست سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سليماني و فرزندان جان برکف خميني کبير پرونده آنان درهم پيچيده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اين پيام آمده است: امّا امروز شاهديم که شيعه انگليسي تحت لواي فرقه افراطي شيرازي دست به تحرکات مذبوحانه زدند و به ساحت پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي جسارت کرده و چهره نقاق خويش را بر ملا ساختند، ضمن محکوم کردن اين تحرکات سخيف اعلام مي داريم در حقيقت سني آمريکايي و شيعه انگليسي 2 لبه قيچي هستند که کمر به نابودي اسلام ناب محمدي (ص) بسته اند.
در پيام نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان آمده است: ملت ايران اسلامي اعم از شيعه و اهل سنت با تبعيت از فرامين رهبر فرزانه انقلاب در مسير حفظ وحدت با هوشياري و بصيرت از حرکات هر 2 گروه منحرف وابسته به استکبار تبري مي جويند.
3042**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902909

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان