Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اوکاتی در کارگروه تسهیلات سفر‌های نوروزی استان افزود: در کنار این نقاط امن با فواصل استاندارد گروه‌های امدادی و خدماتی نظیر اورژانس، هلال احمر، نیروی نجات غریق، نیروی انتظامی مستقر می‌شوند تا شرایطی مناسب بدون حادثه برای مهمانان فراهم شود.

وی گفت: برنامه داریم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی که به این خطه به ویژه شهر‌های جنوب و سواحل زیبای کنارک و چابهار سفر می‌کنند شرایط خوبی در حد امکانات موجود فراهم شود تا عید را با خاطره خوب و بدون حادثه، پشت سر بگذارند و سفیری برای حضور گردشگران بیشتر به استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوکاتی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی از مدت‌ها قبل برنامه‌های خوبی را برای آسایش و امنیت مسافران نوروزی انجام آماده کرده اند، پیش بینی‌ها برای تأمین مکان‌هایی برای اسکان مسافران در صورت بارندگی انجام شده است، گروه‌های امدادی و خدماتی از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز در همه شهر‌ها به حالت آماده باش خواهند بود. تامین قایق‌هایی برای گردشگران و مهمانان نوروزی و انتقال آن‌ها به مکان‌ها و جاذبه‌های طبیعی همراه با آموزش‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری منطقه از شمال تا جنوب سبب شده است تا پای بسیاری از گردشگران و مهمانان به این استان باز شود، این موضوع به ویژه در ایام نوروز به اوج خود می‌رسد، زیرا این استان از طبیعت بکر و آثار باستانی با قدمت پنج هزار ساله برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از بوم گردی می‌طلبد تا مکان‌هایی در روستا‌ها برای اسکان مسافران تجهیز و آماده استفاده گردشگران شود که البته این موضوع توسط بخش‌های فعال بومی و انجمن‌های گردشگری و سازمان‌های مردم نهاد پیگیری شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته